woensdag 16 april 2014

MUA palette review





 
Hallo,
 
Ik heb voor jullie een review van het nieuwe MUA palette,
 
MUA staat voor Makeup acedemy en is nieuw in Nederland.
het is te koop bij Kruidvat, maar niet bij alle filialen.
 
Er  zijn verschillende soorten palettes.
 
Ik ga  reviewen:
Undress me too.
 
Het is een mooi palette met nude kleuren.
Er zitten matte en glanzende oogschaduw tinten in.
Ook zit er een kwastje bij met aan 2 kanten een spons kwastje.

 



 

 

Swatches:
 
Bovenste rij
Op volgorde van links naar rechts:
-naked
-devotion
-shy
-fiery
-lavish
-dreamy


 
Onderste rij
Op volgorde van links naar rechts
-tranquil
-exposed
-reveal
-wink
-obsessed
-corrupt


 
 
 Het pigment is goed, maar niet super,
De kleuren met een shimmer zit meer pigment in dan de matte kleuren.
 De zwarte kleur is wel super gepigmenteerd.
 
het palette kost 5,99
 
 
Ik hoop dat jullie iets aan mijn review hebben gehad
 

1 opmerking: