zaterdag 24 mei 2014

nieuw: Maxi dress ♥

 
 
Heei allemaal,

Ik heb vandaag een maxi dress gekocht,
ik wist eerst niet helemaal hoe ik dat kon dragen en of ik het wel aan zou doen, maar ik heb hem toch gekocht:)


Hij heeft een donkerblauw- wit gestreept patroon.
de stof is erg dun, het voelt heel fijn aan, ook is het fijn dat hij niet te dun is en er dus geen onderjurkje onder hoeft te dragen.

 
De achterkant heet boven aan een gehaakt stuk, dat maakt de jurk iets 'specialer'.
 
 
Dit soort jurken zijn superfijn voor als je bijvoorbeeld naar het strand gaat, of als het nog nét te koud is voor een kort jurkje.
 
 
Ik draag zo'n jurkje met slippers of sandaaltjes.



tip: als het nog net te koud is, kun je er altijd een spijkerjasje overheen dragen, dit staat ook erg leuk!
 
 
Wat winden jullie van de maxi dress?
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten