maandag 28 juli 2014

3x DIY met letter stempels ♡



Hallo allemaal,

Ik heb alweer een DIY:)
Ik vind dit echt superleuk om te doen en nu het vakantie is heb ik er ook tijd voor.

Deze 3 DIY's zijn echt supermakkelijk!!

De DIY's zijn met letter stempels van Hema, er zijn 2 verschillende lettertypes, ik gebruik het wat 'sierlijkere' lettertype maar er is ook nog een wat gewoner lettertype.
De letterstempels met een inktkussentje koop je voor 2 euro 50,  bij Hema dus.


Lets Begin

~ stempels op een kleding hanger

 
 Nodig:
* kleding hanger
* stempels






Het enige wat je moet doen is een leuke tekst, quote of woorden op het hout stempelen en goed laten drogen, supersimpel toch?! het is erg leuk als je een kledingstuk uit je kast pakt en dan een inspirerende tekst ziet staan.

Resultaat:



~ schoolspullen bestempelen

Nodig:
* notitie boekjes, agenda's, schriften, wat je maar wilt opleuken
* stempels





Ook hier is het weer erg simpel, stempel leuke qoutes, inspirerende zinnetjes of de namen van de vakken waar je het schrift voor gaat gebruiken op de voorkant,
ook is het leuk om in je agenda speciale datums aan te geven met de stempels, zoals verjaardagen en feestdagen.

Resultaat:



~ Fotolijstjes met quotes


Nodig:
* fotolijstjes
* gekleurd, lijntjes of normaal papier
* stempels





Dit vind ik de leukste!

Pak een papier en meet het af zodat het precies in het lijstje past,
Stempel je quote, wens of iets anders op dat papiertje en stop het in het lijstje, ook deze is heel simpel.


Resultaat:


 

Tip: geef dit als verjaardagscadeautje met een leuke  tekst of gewoon gefeliciteerd.
Geld, bloemen of snoepjes erbij en je hebt een superleuk  en zelfgemaakt cadeau .

Maar je kunt natuurlijk alles bestempelen wat je wil :)


even voor de duidelijkheid, ik probeer hier niks nieuws mee te doen en weet dat het allang door veel mensen is gedaan, ik wilde alleen even laten zien wat voor leuke dingen je kunt doen met stempels.

Ik hoop dat jullie de DIY leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten