vrijdag 26 september 2014

Friday: favourite fives #1 ♡

Hee allemaal

in Friday Favourite Fives laat ik mijn 5 favoriete producten van de week zien

Hier komen ze:




Dit is een nagellak van Rimmel:
262 Ring A Ring O Roses

Dit is deze week echt een favoriet van mij!
De kleur is supermooi, hij dekt na 2 laagjes echt perfect! en dat is
best moeilijk met licht roze lakjes.
Ook droogt hij inderdaad binnen 60 seconde!
En hij blijft ook nog eens lang zitten ( 3 dagen zonder chippen, dat is voor mij echt superlang want de meeste lakjes beginnen bij mij na 1 dag al te chippen)

heel blij mee dus!
En ook de prijs.. 3,99

 alleen maar voordelen dus


Als we nog even bij de nagels blijven is ook dit een favoriet van mij:

Dit is zo'n potje met een soort van spons erin, daarin zit nagellakremover.
De bedoeling is dat je er met je vinger ingaat en doordat de spons de nagellakremover goed opneemt is je nagellak er zo af!
Supersnel en makkelijk,
geen watjes en aparte flesjes meer nodig.
Er zit wel een klein nadeeltje aan..
Als je er bijvoorbeeld zwarte of donkere nagellak mee afhaalt is daarna de huid rond je nagels een beetje zwart, dit gaat er gewoon af met water, maar toch vind ik het wel een puntje..
Maar toch is het een favoriet omdat het echt supersnel werkt!

1,99 Etos eigen merk

 Op het gebied van eten heb ik ook ene favoriet!
Het is nu September.. en de pepernoten liggen in de winkels.
Ik zag op de instagram van Larissa  van http://www.kittehscupcakes.nl
een foto van deze 'truffel kruidnoten' en normaal houd ik helemaal niet zo van pepernoten en kruidnoten (zit daar eigenlijk verschil in? haha)
maar deze wilde ik toch eigenlijk wel proeven..
en o mijn god wat zijn ze lekker!!

Er zit zegmaar ene laagje witte chocola omheen en daarna nog cacao poeder, net als op een truffel.. Hemels!!


 

 Je kunt ze kopen bij Jumbo en Albert Heijn










Zo tegen de herfst beginnen mijn lippen weer uit te drogen.. en wat kan er dan niet ontbreken?
Juist... Babylips :)


 Dit is de wat minder bekende variant 'Peach kiss'
Ik houd zo ontzettend van perzik geuren!

Hij maakt mijn lippen, net als alle anderen, superzacht!
Ook laat hij een mooi zacht glanzend perzik kleurtje achter op je lippen.

De paarse was eerst bijna nergens te krijgen,
Maar ik vond hem opeens bij DA.

DA, 3,49
                                               

En de laatste favoriet is niets van Beauty, verzorging of eten,
het is namelijk een playlist van 4 favorieten liedjes:


En tegelijk is de app ook een favoriet,
Het is een gratis app : Imusic

Je download een liedje wanneer je Wi-Fi verbinding hebt en daarna kun je hem ook luisteren zonder dat je Wi-Fi hebt, bijvoorbeeld op de fiets
Dus hoef je je MB's niet te gebruiken of als je die niet hebt kan je toch overal muziek luisteren waar je wil!





Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien wel op ideeën zijn gebracht

Wat is jou favoriet van deze vrijdag?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten