zondag 28 september 2014

Hey, Herfst is zo slecht nog niet ♡

Heei allemaal,



jaja, het is vandaag 28 september.. het is alweer een week officieel herfst.. de warme dagen zijn helaas voorbij :(
Veel mensen zeuren over de herfst.. het is koud, nat, snel donker.
En jaa, ik doe het natuurlijk ook, ik denk iedereen wel.

Maar naast alle negatieve dingen zijn er natuurlijk ook wel fijne en leuke dingen aan de herfst;

1. warme drankjes
De warme chocomel, thee, en koffie kan weer tevoorschijn komen!
Je kunt natuurlijk dat het hele jaar door drinken, maar in de koude maanden is het natuurlijk èxtra lekker.


2. Shopping timeee!!
Oke, ik ben echt een superfan van de kleur bordeaux rood!
Maar als we allemaal even goed gaan kijken zijn de kleuren van de herfst collecties in de winkels toch wel het mooist van het hele jaar! (iedereen zijn eigen mening natuurlijk)
Bordeaux rood, donker groen, donker blauw, bruin, mosterdgeel.. ik houd er echt van!

                                  

Ook ben ik altijd weer helemaal gelukkig als ik mijn laarsjes en uggs weer aankan!
lange gebreide vesten, leuke blousjes en jasjes.
sjaals, mutsen, oorwarmers.. Ik vind de herfst het beste 'shoppingsseizoen ' van het jaar!

3. rainy days bankhang- momentjes
Je kent het wel.. de rainydays bankhang-momentjes..
Lekker met een serie, film of natuurlijk een boek.. denkentje erbij en de warme drankjes van puntje 1.. stiekem toch best wel lekker.
                                                      

4. je blog
Jaja, ook de sweather weather tag komt weer voorbij op een groot deel van de blogs
Ik vind het superleuk om dan van die herfstachtige blogs te lezen!!
                                           
                                    

5. pimp your room
Ook je kamer krijgt weer een makeover.
Leuke lampjes aan je bed, gezellige kussentjes, dekentjes en natuurlijk de geurkaarsen niet te vergeten.
Die heerlijke winterse yankee candles :)


6. slapen
In de zomer kun je vaak niet slapen door de hitte, nu is het koud buiten en kan je lekker onder je denkens kruipen en suuperlang uitlsapen!
o en vergeet de onesies niet uit de kast te halen!!

7.  beauty
De donkerrode lipsticks zijn ook weer draagbaar!
Ik durf het zelf niet zo snel te dragen maar wauw.. wat vind ik dat mooi!!
winged eyeliner vind ik eigenlijk ook wel iets herfstigs hebben eigenlijk (kan altijd hoor)

Ook de warm cinnamon nights douchegel van traceble moon ga ik weer gebruiken!
Kortom, tijd voor de donkerdere makeup en lekkere winterse bodylotions en douchegels





Als je dit zo leest.. krijg je dan niet spontaan zin in de herfst?

Wat is jullie positieve punt aan de herfst?




Alle afbeeldingen zijn van weheartit

2 opmerkingen: