zaterdag 6 september 2014

London!! ♥












Heei allemaal,

Ik wilde even iets met jullie delen!

Ik kwam dus gisteren thuis en ik wilde naar bed gaan, mijn moeder zegt zo ' Isa kom even zitten'
Dus ik dacht echt van wat is er? ' vind je het leuk om samen naar Londen te gaan?
Dat wil ik al echt superlang!!


We gaan op 3 Oktober in de nacht met de bus vanuit Den Bosch en dan 4 Oktober en we komen op 5 Oktober thuis, echt supergaaf!!
En het is dus een busreis.

Eerst gaan we naar de Big Ben, London Eye, Tower Bridge en Buckingham Palace.
Daarna is het ons plan om te gaan winkelen op Oxford street, daar zit onder andere Primark, Topshop, Forever 21 en Urban Outfitters.

 



 


en als laatste willen we naar Covent Garden market, dat zijn allemaal marktkraampjes, eettentjes en terrasjes, echt supergezellig! Maar ook winkels zoals Chanel en Gucci.




wij hebben geboekt bij :
http://www.slangenreizen.nl/search/?q=london&x=0&y=0


Ik wilde dit gewoon even met jullie delen:)
En de foto's en geshopte dingen gaan jullie zeker zien!

2 opmerkingen: