zondag 21 september 2014

review 3 Essence producten ♡

 
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag een review van 3 producten van het merk Essence.
 
De concealer is niet nieuw en zit al lang in het vaste assortiment,
De Liquid ink matt eyeliner is wel nieuw in het vaste assortiment
En de lip cream is een van de litited edition lijn 'Hello Autumn' al  zit dezelfde kleur in een andere verpakking volgensmij ook in het vaste assortiment.
 
Gewoon een review met van alles wat dus :)
 
 
Ik begin met de eyeliner,
De eyeliner is nieuw en je hebt hem in een high shine en een matte versie.

 
De verpakking bevat 3 ml. vloeibare eyeliner



 
 
 

De eyeliner is waterproof en blijft ook de hele dag zitten, behalve als je een hele dikke laag hebt aangebracht, bijvoorbeeld als je de lijn een paar keer hebt overgetrokken, hij kan dan een beetje gaan brokkelen.
En hij  heeft , zoals hij belooft, een hele mooie matte en diep zwarte finish!




 
 
Het kwastje is dun en smal, je kunt er hele mooie dunnen lijntjes me zetten.
Ook is het kwastje is ook niet te stijf zodat je er ook een mooie wing mee kan zetten.
 


 
De eyeliner is te koop bij Kruidvat en trekpleister
En kost 2,89
 
 
 
Daarna ga ik verder met de concealer uit het vaste assortiment
 
 
de verpakking ziet er vrolijk uit, simpel maar niet saai.
 


 
een goede budget concealer is erg moeilijk te vinden.. maar ik vind deze supergoed!!
 
Ik gebruik kleur 10, natural beige
(er is nog een kleur: 20 soft beige)
 
 
 
de concealer bevat licht reflecterende pigmenten en werkt donkere kringen onder de ogen,
rode vlekjes en andere onzuiverheden weg en geeft een frisse en natuurlijke look, 16 uur lang
 - Essence
 
 

 
Ik vind hem heel fijn!
zowel met je vinger als met een kwast blend hij mooi in je huid, ik vind hem onder de ogen heel goed werken, maar echt plekjes op mijn gezicht werkt hij niet goed weg.
hij blijft wel heel lang zitten, maar geen 16 uur.
maar dat is voor mij niet zo'n groot probleem.
 

 

Het spons-applicator kwastje is erg fijn!
wel een  nadeel is dat (zoals je ook kan zien) het stokje van het kwastje ook helemaal onder de concealer zit.
maar dat is opzich wel gewoon op te lossen door het met een ander kwastje eraf te halen en dan aan te brengen op je oog of gezicht.
 
De textuur is fijn, niet te dik en niet te dun, makkelijk te blenden.
 

Ik vind hem heel erg fijn werken en hij is super budget!
 
 De concealer is te koop bij Kruidvat en trekpleister
En kost 2,59
 
 
En als laatste een review van de lipcream.
 
 
 
Deze lip cream komt uit de 'hello autumn' collectie en is dus maar tijdelijk verkrijgbaar.
 
De lip cream is er in 2 kleuren
Rood- 01 beauti-FALL
Roze- 02 Keep Calm & Go for a walk
Ik nam alleen 02 mee.

Ik vind de verpakking erg mooi!
Ook erg leuk gedaan met die blaadjes bovenaan omdat het een herfst collectie is.

 
De kleur is heel mooi licht roze nude en heeft een  semi- matte finish,
De meeste matte lip kleuren drogen je lippen snel uit, maar deze niet!
Behalve Als je hele drogen lippen hebt kan ik me wel voorstellen dat je hem niet zo fijn vind.
Hij trekt ook wel een beetje in de lijntjes van je lippen.
Het pigment is ook erg mooi.
 
De textuur is romig en aan de dikke kant.

 
Het kwastje is een spons- applicator en werkt erg fijn.
je kunt in een beweging de lip cream hebben aangebracht.

 
 
 Hij blijft niet zolang zitten ongeveer een uurtje tot 2 uur. hij trekt wel een beetje in je lippen, dus de beetje rozige kleur houd je wel.
een glas drinken overleeft hij wel maar een maaltijd niet, even bijwerken dus.
 
Ik vind hem weg fijn!
ik denk wel dat het wel een kleur is die je moet staan, maar dat is bij bijna alle nude kleuren.
 
Deze lip cream en de hele 'hello autumn' collectie is te koop bij Kruidvat en trekpleister
De lip cream kost 1,99
 
 
Ik hoop dat jullie iets aan mijn review hebben gehad!!
 
Hebben jullie een van deze producten? en wat vind je ervan?
 
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten