dinsdag 2 september 2014

September Goal: 30 dagen workout ♡


bron: weheartit

Heei allemaal,

Ik heb deze maand een doel.. Ik ga 30 dagen elke dag een workout doen :)
Ik heb dit vaker geprobeerd, maar nooit echt afgemaakt. maar deze keer ga ik het wel doen!

Het is misschien een beetje onlogisch dat ik dit nu doe, ik bedoel.. de meeste mensen doen dit voor de zomer.. maar ik heb dit jaar twee ruggenwervels gebroken en ik ben nu redelijk hersteld dus nu lukt het.

Op internet zijn veel  '30 days challenges' te vinden, bijvoorbeeld op tumblr en pinterest.
Squats, abs en nog veel meer!
ook zijn er veel filmpjes op youtube die je kunt na doen, dit is wel handig want als je een squat niet goed doet heeft het ook niet veel zin ;)
en er zijn zelfs apps.
kortom.. genoeg inspiratie als je er geen ervaring mee hebt of geen inspiratie hebt.

http://www.tumblr.com/tagged/30-day-fitness-challenge

Ik gebruik deze van tumblr:



Ik doe dus iedere dag dus het de abs en de squats.
ook doe ik zelf nog arm oefeningen en been oefeningen.
ook hardloop ik.


Een goede warming up en cooling down is ook belangrijk!

Ik heb wel gemerkt dat het een stuk makkelijker gaat met leuke muziek erbij!
De muziek die ik gebruik:

- warming up : altijd iets anders
- squats: fancy - iggy azalea
- abs : salsa tequila/ summer - calvin harris
- arm oefeningen : talk dirty to me - jason derulo
- been oefeningen : wiggle - jason derulo
- cooling down : magic - coldplay
(dat is op dit moment)


Dit was even een korte update over het doel wat ik heb in September.
Ik wil hier na September natuurlijk mee doorgaan :)

Als er mensen zijn die dit ook willen doen, maar geen tijd, zin of een andere reden hebben waardoor ze het toch niet doen maar eigenlijk graag willen:
Als je het echt graag wilt, doe het! je voelt je erna heel fit en ja het kost misschien een kwartier/halfuur van je dag.. maar heey... als je het echt wil.. go for it, you will be very happy with the result!

en als je begonnen bent en uiteindelijk stopt: when you feel you are going to quit.. think about why you started

Ik hoop dat jullie iets aan deze post hebben gehad!



en uhh..
No matter how slow you go.. every workout is one workout closer to your the goal you want to reach!

2 opmerkingen:

  1. play hard van Davifd guetta is ook een erg leuk liedje om workouts op te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je niet nodig schat: Eens Prachtig Altijd Prachtig!!

    Gr. Mysterie X

    BeantwoordenVerwijderen