woensdag 8 oktober 2014

The fashion tag ♡



Heeei,

Ik ga vandaag weer een tag doen,
Ik ben getagd door Janne van  Saai wordt leuk om the fashion tag te doen.

de tag heeft 8 vragen over fashion.
Here we go :)



1.  Hoe zou jij je stijl omschrijven?

Hmm dat is eigenlijk wel een beetje van alles wat..
Vooral netjes (bv. blousjes) vrouwelijk, en ook houd ik wel een beetje van chique ( mooie strakke jurkjes enzo)

mijn stijl is vooral niet sportief en heel kleurrijk.



2. Hoe lang doe je erover om kleren uit te kiezen

Soms denk ik een avond ervoor ' ik ga morgen dit aantrekken'
maar als ik dat niet heb duurt het 5 minuutjes.

3. Waar haal je inspiratie vandaan?

Niet van een vaste plek ofzo,
Internet, tijdschriften, en meestal gewoon in de winkels of web shops.

4.  Wat vind je niet kunnen qua kleding?

Er is momenteel een trend die ik echt lelijk vind:
Dat zijn van die supergrote tenchecoats ( soms voor mannen bedoeld )

koop gewoon een mooie aansluitende jas voor vrouwen...
maargoed iedereen zijn mening

5. Wat is je favoriete trend van dit moment?

Dat vind ik lastig, ik vind de trends van nu erg leuk,
maar het leukste vind ik toch wel gewoon de kleuren van nu,
ik weet niet of dit echt een trend is..
Maar bordeaux rood, donker blauw, leger groen, mosterd geel, bruin en al die donkere kleuren vind ik supermooi!

en de lange vesten vind ik ook super!

En dan zeker een combinatie van deze twee ;)



6. Wat is je favoriete kledingstuk?

Ik denk een blousje, ik heb er superveel in mijn kast hangen!
Lekker makkelijk en leuk te combineren

En dan vind ik de combinatie van een blousje (wet met een kraagje dan) en een trui echt helemaal geweldig!

7.  Wat voor kleding stuk zou je nog willen hebben?

Ik zou graag nog een bordeaux rode trui willen
Ik had ook echt al een supermooie gezien
wel basic maar met iets van een detail erin




8. Tag 3 mensen met een leuke stijl

allereerst,

Janne , ze heeft de tag al gedaan, maar ik wilde haar gewoon taggen omdat ik vind dat zij ook een superleuke stijl heeft!

Daarna Jiami haar stijl vind ik echt perfect!

En daarna vind ik ook dat Diana een mooie stijl heeft

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden!
Nogmaals bedankt voor het taggen Janne


Afbeeldingen van http://weheartit.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten