vrijdag 14 november 2014

On my wishlist ♡

Hee girlss,

Ik heb op dit moment echt superveel leuke dingen op mijn wishlist staan!
Aangezien sinterklaas en kerst eraan komen help dit wel een beetje mee ;)
Ik dacht laat ik het eens met jullie delen, en als  je aan surprise, pakjesavond of kerst (nog een beetje ver weg maarja) doet, en je weet echt niets.. misschien doe je nog wat inspiratie op.


 


1. Een 4e gaatje in mijn oor.
Hier heb ik dus geen plaatje bij haha, maar ik heb nu 3 gaatjes in beide oren  en zou er erg graag nog ééntje bij willen.
mijn moeder vind dit niet goed eigenlijk, dus hoop ik het van de kerstman te krijgen ;) (hinthint mams als je dit leest)

2. Mac - Please me

Waauw, ik vind deze echt heel mooi!
Een goede basic lipstick die lang blijft zitten.
Dat zou ik wel een mooie vinden als eerste Mac-product.
(19,00)


 3. Sleek I-Divine pallette 'storm' of ' oh so special'
Ik kan nog niet helemaal kiezen eigenlijk.
(9,99)

Storm
Oh so special

4. Sleek - Rose gold blush
Ik ben sinds kort wat meer met blush aan het proberen,
Ik heb al vaker gehoord dat Rose gold een goede dupe was van Nars - Orgasm, en aangezien deze een stuk goedkoper was ga ik voor deze.
Ik vind de oud roze kleur met goud erdoor zo mooi, zo heb je eigenlijk een blush en highliter in een.
(5,49)


5. Rituals - geurkaars
Ik ben hek op geurkaarsen (jahaa Isa nou weten we het wel)
En ik had nog nooit een kaars van rituals geprobeerd, dus die wilden ik wel eens testen.
ik koos voor de Hamman secret, omdat ik hier de douche foam zo lekker van vind ruiken.
 ( 17,50)



6. Lush - Snow fairy
Deze is zo lekker!
Gewoon niets meer of minder over te zeggen :)
 (7,45, 100 ml)

7.  The Body Shop - red musk parfum
Ik ben gek op musk, en ik heb weinig winterse parfums.
(40,00 , 60ml)

 8. 50 mm lens
Omdat ik nog scherpere en betere fotos van dichterbij wil maken wil ik nog heel graag een 50 mm lens.
(99,99)


9. Ellie Saab parfum
Ik rook deze parfum bij een vriendin op vakantie, en deze is zooo lekker!
Ik heb er
alleen moeite mee om wat duurdere parfums te kopen, omdat ik niet heel zuinig ben met parfum, als ik het op spray, wil ik ook gelijk een spraytje op mijn shirt en in mijn haar en achter mijn oren, je raad het dus al, parfums gaan best snel op bij mij.. ik heb dus veel gewone goedkope parfums.
maar misschien als kerstcadeautje ;)
( 46,20 , 30ml)














10. Hengsel voor mijn camera.
Jiami van lifesplash heeft voor haar canon een superleuk vrolijk hengsel.
Toen ik dit ben gaan opzoeken vond ik er ook wat.


En dan wil ik graag de rechtse met de paars tinten.
Dit staat echt super blij haha.
( verschillende prijzen op webshops, onder andere 'light in the box)
typ op google in: nekband canon





Zo dit was mijn  wishlist..
Heel wat!
Ik ben echt niet van plan dit allemaal nu te gaan kopen, maar over een langere termijn, en bijvoorbeeld met kerst krijgen we kadootjes van oma, dat ik dan wat uitzoek wat ik vraag zegmaar.

Ik hoop dat jullie inspiratie hebben opgedaan, of het in ieder geval een leuk artikel vonden.

Wat staat er echt op jullie wishlist?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten