dinsdag 23 december 2014

Rituals Handcréme ♡

In deze koude dagen gebruik ik graag een lekkere handcrème om mijn handen te verzorgen.
Mijn favoriet is dan echt die van Rituals!
Ik vind alle geuren wel lekker, maar 'Ginkgo's Secret' vind ik het allerlekkerst.



Er zit Ginkgo en Ginseng in, dat zijn verzorgende planten.
De blaadjes op de tube zijn Ginkgo blaadjes.











Het is een vette handbalm, maar hij trekt supersnel in!
(Zoals je hierboven ziet heb ik hele droge handen dus dat vette is wel nodig)
Dat vind ik erg fijn want ik vind het irritant als handcrèmes/handbalms na een half uur nog niet ingetrokken zijn.

Hij ruikt lekker fris.


Hij kost 10,00 en daar krijg je een tube voor van 75ml.
(waar je trouwens heel lang mee doet!)
Te koop bij Rituals en winkels waar ze Rituals verkopen zoals V&D







Geen opmerkingen:

Een reactie posten