vrijdag 6 februari 2015

Yankee Candle Tarts ♡


Heeiheei,

Yankee Candle, Je hebt er vast wel eens van gehoord.
Het is een van de bekendste Amerikaanse merken qua geurkaarsen en alles wat erbij hoort.
Harstikke leuk, maar ze zijn bijna niet verkrijgbaar, dus als je ze wil word het al snel een bestelling plaatsen.. Maarja, dan kun je de geuren niet ruiken.
Gelukkig zit er een superleuk winkeltje best dichtbij waar ik woon waar ze deze ook verkopen:)
Ik probeerde 3 tarts uit.
Benieuwd? lees dan verder voor mijn review.

Yankee Candle heeft echt superveel verschillende geuren, echt van alles wat, sommige zijn wat aparter dan anderen, sommige wat sterker dan anderen, maar eigenlijk echt van alles wat.
Ze verkopen alle geuren in 3 verschillende maten jars ( glazen potten) kleine kaarsjes ( votive ) , tarts en theelichtjes.
Ik probeerde 3 waxtarts uit voor in een brandertje, zodra ze smelten komt de geur vrij, je kent het vast wel.
Deze beloven 8 uur geur te geven. ( je kunt ze natuurlijk ook doormidden doen om er langer plezier van te hebben)

Ik koos voor; Honey Blossom, Pink Sands en Midnight Jasmine.
Is het geen schattig gezicht die lieve kleurtjes samen?
Ik ben voor deze geuren gegaan vanwege de niet al te sterke geur, omdat ik ze graag op mijn slaapkamer brand.

Ik ga voor jullie proberen de geur te omschrijven.


Pink sands
Pink Sands ruikt lekker zoet, een beetje naar bubblegum, niet overheersend maar gewoon lekker.
Best moeilijk te omschrijven, maar ik zou het omschrijven als zoet met een beetje fruitig.



Midnight Jasmine
Deze ruikt gewoon naar jasmijn.. echt superlekker! lekker bloemig.
Ik vind deze best sterk, maar dat is niet erg omdat het geen zoete geur is.




Honey Blossom
Oke ik kan echt heel slecht geuren plaatsen!
Ook deze vind ik echt superlekker, je ruikt er inderdaad wel een beetje honing in terug, verder ruikt hij heel bloemig en een klein beetje kruidig.



Hmm ik ben hier niet zo goed in, maar ik heb bewust allemaal zoete en frisse geuren gekozen, ik was eigenlijk een beetje klaar met kruidige geuren zoals kaneel.. 
Nogmeer aanraders vind ik: Snowflake cookie, Shea Butter, Wild Fig en Clean Cotton.

En wat betreft de brandtijd, Ze geven echt 8 uur lang geur af, en zelfs langer!
In tegenstelling tot de meeste waxtarts.

Zeker de moeite waard om een keer naar de site te gaan of een winkel waar ze ze verkopen.
( er zit een officiele Yankee Candle winkel in Amsterdam in de Magna Plaza)
http://www.yankeecandlestore.nl en dit is de site.
Ik heb ze gekocht bij Steengoedkado in Schijndel.
http://www.steengoedkado.com/
Ik vind ze top, en ze kosten 1,79, en in de winkel waar ik ze vandaan heb is het de 6e gratis bij aankoop van 5 tarts, en ze hebben nog veel meer acties met de jars en votives.

Liefss,
Isa







 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten