vrijdag 10 april 2015

20 facts about me ♡

Heei,
Ik heb vandaag weer eens een soort van tag; 20 facts about me.
Dit zijn 20 random feiten over mij die niet zo voor de hand liggen
enjoy:)



1.  Ik houd heel veel van rode lipstick, maar durf het eigenlijk niet te dragen.

2. Ik ben echt verslaafd aan weheartit en pinterest, en dan vooral de interieur fotos.
Ik kijk dan al helemaal uit naar een eigen huisje later, gewoon voor het inrichten hHa.

3. Ik zit in havo 3, nog 2 jaar als het goed is, maar ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat ik wil worden.

4.  Ik maak me altijd heel snel druk om dingen, ik ben echt een stresskip om alles!

5.  Ik ben gek op italiaans eten.

6. Ik lust geen drinken met koolzuur ( cola, fanta enz.)

7.  Mijn kledingstijl is heel veelzijdig, ik kan het eigenlijk geen naam geven, ik houd soms van stoer, soms casual en soms heel netjes.

8.  Als het lente is, heb ik ook meteen de zomer in mn bol en wil ik eigenlijk het liefst op slippers hahah.

9. Ik werk altijd met to do lijstjes, vooral in het weekend, dan staat heel mijn dag precies op papier.

10. Als ik besloten heb om iets te gaan kopen moet het eigenlijk gewoon zo snel mogelijk.

11. In tegenstelling tot iets betsellen op internet, de site staat dan weken open en telkens wacht ik met bestellen.

12. Ik kan niet zo goed tegen rommel, mijn kamer is altijd netjes.
Als het een rommel is voor het slapen, moet ik echt eerst opruimen.

13. Ik heb een bril en lenzen

14. Ik heb een zwak voor bikinis, wat de meeste mensen met schoenen hebben, heb ik met bikinis.
Ik kan er niet genoeg hebben, wat eigenlijk heel zonde is in dit land...

15. Eigenlijk vind ik nagels lakkem verschrikkelijk! Mooi als het erop zit, maar voordat het droog is zit het al overal bij mij.. En dan na een paar dagen is het er al weer af door het werken..
Ik heb het liefste acrylnagels maar dat kan ook niet meer met werken.

16.  Mijn lievelingskleur is licht roze.

17. Ik houd meer van hartig snoep zoals chips dan zoet snoep.
Ik houd helemaal niet zo van chocola.

18. Ik heb veel kettingen, maar ik draag ze nooit, dan doe ik er een aan en net voor ik wegga doe ik hem weer af, ik vind het niet zo fijn zitten.

19. Ik draag nooit foundation.

20. Mijn droom is om naar Amerika te gaan

Ik dacht dat dit echt moeilijk zou zijn, maar dat was helemaal niet:)
Als je het leuk vond kun je hem natuurlijk overnemen op je eigen blog ( ookal is het niet echt een tag met vaste vragen)

Liefs,
Isa

1 opmerking: