donderdag 27 augustus 2015

Action liptsicks, yay or nay? ♡


Ik heb deze lipsticks de laatste weken een aantal keer voorbij zien komen op instagram bij verschillende bloggers die deze gingen uitproberen, ik werd benieuwd en ik ging ze samen met een vriendin proberen.
Er zijn in totaal 3 kleuren, een nude roze, een donkerrode en een lichte rode.
We namen alleen de donkerrode en de nude mee, de licht rode vonden we niet zo spannend eigenlijk.

We waren echt heel erg benieuwd, we hoopte echt dat het was zoals op het plaatje.
Als eerste wilde ik even melden dat action niet op dieren test :)

De lipsticks zitten samen met een lippotloodje verpakt in plastick op zo'n kartonnetje.. dat is wel al minpunt 1.. ik haaat dat, je krijgt het nooit goed open.. maargoed, dont judge a book on his cover..

                                      

De lipsticks hebben een zwarte huls, een beetje goedkoop maar opzich prima.

Toen we gingen swatchen merkten we dat de mooie donkerrode kleur helemaal niet donkerrood was maar meer donkerroze.. dat was wel echt jammer!
De nude kleur vonden we supermooi!
De lippotloodjes waren precies dezelfde kleur als de liptick, gelukkig.



De pigementatie is opzich goed en de finish is semi-mat, terwijl hij op de verpakking helemaal mat lijkt..

We hebben met de rode kleur een test gedaan, we hebben wat gegeten en gedronken en wat gekletst en toen een foto gemaakt, die zie je hieronder.
voor

ze geven wat af op een glas

na,
de kleur is minder intens, hij is wat uit de lijntjes gelopen en hij is eraf gesleten aan de binnenkant.
en dit is de nude kleur, omdat hij zo licht is slijt deze er wel gelijkmatig af.

Al met al zijn de lipsticks wel oke, en zeker als je naar de prijs kwaliteit verhouding kijkt, ze zijn namelijk 0,79!!!
En ik wilde nog even zeggen dat de potloden verschrikkelijk zijn!

De rode zal waarschijnlijk blijven liggen in mijn stash, maar de nude kleur stop ik denk ik in mijn schooltas ;) 

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten