vrijdag 25 september 2015

Catrice | highliting powder - Champagne Campaign ♡


Toen ik deze highliter in de nieuwe vaste najaarscollectie van Catrice zag wilde ik hem meteen hebben.
Het is namelijk best moeilijk om een goede mooie budget highliter te vinden.
De highliter was er in 2 kleuren en ik nam de Champagne Campaign mee. ( wauw die naam)

De kleur is nummer 020 Champagne Campaign , nummer 010 Stardust was iets meet koel en rozig.


Ik zal beginnen met de verpakking, die vind ik namelijk nogsteeds niet zo heel mooi.
Wel handig dat hij doorzichtig is, zo kan je hem makkelijk vinden, maar ik heb liever een mooie zwarte matte verpakking.


De verpakking was ik allang vergeten toen ik hem swatchte!
Een hele mooie goude glans, maar niet te geel of te warm! echt perfect!
Zoals de naam al zegt, een mooie champagne kleur!



Het pigment is ook heel goed!
En de highliter ruikt lekker naar vanille, hihi altijd leuk!
Hij brengt fijn aan en is niet te poederig.


Hier zie je een foto hoe hij eruit ziet op mijn wangen ( zonder blush ofzo)



Veel meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen, het is zeker een aanwinst in mijn stash, en dat voor maar 3,99!

Liefs,
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten