maandag 5 oktober 2015

MUA | undresses eyeshadow palette ♡


Mijn Makeup academy 'Undress me too' palette gebruik ik erg vaak.
Dit is de opvolger van het undressed palette, ik dacht dus dat als ik de 2e al zo fijn vind, koop ik ook de eerste.
lees verder voor de hele review.

Voor als je MUA nog niet kent, het is een Engels budget merk, ik ben niet zo heel erg fan van de andere producten maar wel van de oogschaduw paletten!

Het palette heeft roze en bruin achtige kleurtjes, 12 kleuren in totaal, 3 matte en 9 met een shimmer.
de kleuren passen goed bij elkaar.
Er zit ook nog een spons applicator bij.


Het pigment is erg goed, een beetje te vergelijken met Sleek. ( ik vind ze trouwens ook wel op elkaar lijken qua vormgeving )

De oogschaduws zijn heel erg zacht en niet te poederig. Ik vind het pigment echt heel goed!
Ook hebben ze leuke namen.
Van links naar rechts:
Boven: puff- rose ash - fawn - gild - hazel - lion
onder: bronze ore - burnished brown- tawny -  henna - fuel - cool grey




Ik vind het een fijn palette! echt een aanrader voor maar 5,99!!

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten