zaterdag 24 oktober 2015

Ellie Saab le parfum ♡


Deze parfum is een van de lekkerste parfums die ik ooit geroken heb!
Ik ben helemaal gek op deze geur en wilde hem al heel lang, Ik kreeg hem nu voor mijn verjaardag en ik moest er natuurlijk een artikel over schrijven!
lees snel verder.

Ik vind de fles al heel mooi! strak en luxe, geen poespas.


Noten:

''De topnoot: schitterende, zonnige noten van sinaasappelbloesem, als een ode aan het licht. 
De hartnoot: jasmijn, de mythische bloem uit de parfumerie die het parfum elegant en zinnelijk maakt, gecombineerd met een hartnoot van zuivere en moderne patchouli. 
Basis: een akkoord van cederhout dat het parfum zijn karakter geeft, terwijl rozenhoning de compositie omhult met een uiterst verslavende noot... ''

In het begin is hij heel citrusachtig en fris na een tijdje ruik je de basis heel goed; Cederhour en honing.

De geur is best zwaar en warm. ik vind hem heel geschikt voor het najaar.
Hij is echt een beetje verslavend!



De geur blijft echt lang hangen en is best aanwezig.
Ik ken niet veel mensen die deze geur hebben en dat vind ik wel leuk!
Ik denk dat dit echt mijn signature geur word!


Ik ben er zo blij mee!!


De perfum kost (bij Douglas)
30ml €47,38
50 ml €72,14
90ml €95.83


Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten