donderdag 1 oktober 2015

Netflix aanraders! ♡

Afbeeldingsresultaat voor netflix



Ik heb nu een maandje of 4 Netflix en ik kan zeggen dat ik redelijk verslaafd ben!!
Niet perse de films maar vooral de series!!
Toen ik Netflix had was ik in 2 dagen helemaal verslaafd.
Lees verder voor mijn aanraders.
Ik zal eerst even wat vertellen over Netflix zelf ( Dit artikel is trouwens niet gesponsord ofzo maar ik ben zelf gewoon heel gek op Netflix)
Ik heb zelf een abonnement van 9 euro per maand.  Dit is het middelste abonnement.
Met deze kun je op 2 schermen tegelijk kijken, in HD en nog wat opties maar deze 2 vond ik het belangrijkst.
Het goedkoopste abonnement is 8 euro, hier kun je maar op 1 scherm kijken en niet in HD.
Dit scheelt dus maar 1 euro.

Hiervoor had ik popcorn time, ( voor als je niet weet wat dat is: een gratis maar illegaal programma om films en series te bekijken) maar daar begon ik me heel erg aan te irriteren, heel traag en vaak problemen met ondertiteling, maarja het is niet voor niets gratis.

Het werkt echt superhandig!
Je kunt allemaal accounts aanmaken onder je account. Zo zitten ik en mijn vriend het meest erop, maar mijn ouders hebben ook een eigen account.
Hij houd van elk account bij wat je op dat moment aan het kijken bent, als je erop klikt kijk je meteen verder waar je gebleven was.




Ik moet zeggen dat de films die erop staan echt niet de nieuwste zijn, dat is wel logisch omdat een illegale site bijvoorbeeld niet officieel rechten hoeft aan te vragen enzo, ik zelf vind dit echt geen probleem maar als je het wil om de nieuwste films te zien zou ik het niet doen.
De series lopen ook wat achter op bijvoorbeeld Amerika, maar dat vind ik echt geen probleem.
Er is wel een heel erg groot aanbod aan series!

Zo dat was genoeg algemeen, nu mijn aanraders.
Ik heb het dan vooral over de series, maar ik noem ook wat films die ik leuk vind die erop staan.

Series 

Afbeeldingsresultaat voor pretty little liarsDe eerste serie die ik ging kijken was Pretty Little Liars.
Ik had echt een zware verslaving! het begin van de zomervakantie zat ik altijd te kijken!
De aflevereingen duren 43/44 minuten en er zijn 5 seizoenen van ongeveer 25 afleveringen en nog een half seizoen. toen ik bedacht hoelang dit was schrok ik wel, ik heb hem namelijk in minder dan een maand uitgekeken!!
Het verhaal gaat over 4 vriendinnen waarvan de 5e vermist is en later vermoord blijkt te zijn.
ze krijgen vreemde berichten van A en hun leven word lastig gemaakt door deze persoon. ze gaan uitzoeken wie A is en wat er met die vriendin is gebeurd en of ze wel echt dood is.


Ook The walking dead vind ik een hele goede serie, totaal ander genre dan PLL,
 maar hier houd ik ook wel van.
Het gaat over een groep mensen die moeten overleven in een stad vol zombies.
Niet iedereen vind dit leuk naturlijk maar ik vind 'm goed.
Ook deze heeft afleveringen van ongeveer 45 minuten en heeft 5 seizoenen, waarvan er 4 op Netflix staan.


Afbeeldingsresultaat voor teen wolf
Momenteel ben ik bezig aan Teen wolf , dat klinkt misschien een beetje kinderachtig, tenniste dat dacht ik toen ik begon, Maar nu heb ik precies hetzelfde als bij pretty little liars!
Zo ontzettend spannend! echt een serie waar je helemaal in zit,
Het gaat over een stad waar mensen weervolven wonen, de hoofdpersoon word er ook een en gaande weg komen ze erachter wat voor bovennatuurlijke wezens er nogmeer zijn, en dat zijn allemaal mensen uit de vriendengroep.
ik ben bijna klaar met wat er op Netflix beschikbaar is hiervan,  ik ben nu bij seizoen 4, en die is een paar dagen geleden erop gekomen. deze seizoenen duren maar ongeveer 15 afleveringen van 45 minuten ( behalve seizoen 2)

Series die ik nog graag wil zien: Gossip girl, American horror story, Sons of Anarchy, en Vampire dairies.

Films
Ik ga hiervan geen uitgebreide beschrijving geven, ik zal even de goede films opnoemen die ik recent (opnieuw) gekeken  heb: ( wel allemaal wat ouder)
- The notebook
- Mean girls ( klassieker)
- Valentino
- About time
- Lol
- Friends with benefits
- White chicks
- The last song
- The sinister ( horror)
- The Descent ( horror)

Verder staan er ook nog leuke disney films op ;), de hele twilight serie en veel Nederlandse films.
Nogmaals, Dit is geen gesponsorde post.

De herfst komt er weer aan dus ik kan in ieder geval weer lekker series kijken met dit weer, ik hoop dat ik jullie ook wat leuke ideeen heb gegeven.

Liefs, 
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten