vrijdag 30 oktober 2015

Waarom ik zou houd van de herfst ( en het stiekem mijn lievelingsseizoen is ) ♡


Er zijn zoveel redenen voor dat ik zo van herfst houd! het is echt mijn lievelingsseizoen, ik bedoel.. zomer is leuk.. maar de herfst is perfect, lekker cosy, maar ook nog niet ijskoud, mooie kleuren, leuke kleren..
Stiekem heb/had ik heel veel zin in de herfst!
In dit artikel vertel ik waarom nogmeer.
Kleding
De leukste kleding in de mooiste kleding hebben ze toch wel in de herfst.. leuke hoedjes, bruin, bordeaux rood, okergeel enz.
Ik ben dit jaar al helemaal fan van de sweater dresses!! zoo leuk!
Het leuke is dat je meestal geen dikke jas aan hoeft, zo kun je bijvoorbeeld een gebreide poncho als jas aan. superleuk!
Ook ben ik helemaal gek op hoedjes!


Makeup
Donkere lipkleuren en nagellak tinten.
Het komt ieder jaar terug, maar ik ben zo blij als ik weer donkerrode lippen kan dragen ( kan altijd maartoch)
En mijn favo herfstige nagellak tint is deze; Rita rouge van Rimmel
Na de zomer, waar ik het liefst zo min mogelijk makeup op had, heb ik helemaal zin om weer elke dag aan de slag te gaan met ooglooks!

 

lipkleuren zoals Mac diva en sin, en het coral burgundy palette van Kiko.


Geurkaarsen!! ;)
Jaaaaa, hier ben ik misschien wel het meest blij mee; de heerlijke herfstige geurkaarsen!
Ik ben echt gek hierop, als ik thuis ben staat er non stop een kaars aan!
Op dit moment; Yankee Candle - soft blanket
I love it!
Verder is het vroeg donker, dus om 8 uur gaan lekker de kaarsjes aan:) ik word daar echt blij van!



Chill time
De onesies zijn weer van zolder gehaald, Ik kan er intens van genieten om na school in mijn onesie in bed te gaan liggen met een kop thee en netflix! ( en kaarsjes natuurlijk)
Zo gezellig!

Foood
Pepernoten! in de herfst verschijnen ze al, sommige mensen vinden dit overdreven, maar ik ben er blij mee! Vooral de 'truffel pepernoten'
En verder de lekkere herfst thee en chocomel niet te vergeten:)


Meer videos 
In de herfst ben ik ook eerder geneigd video's en artikels te maken, je zit toch de hele dag binnen, niemand gaar vragen 'ga je mee terrassen'
En daar vallen natuurlijk ook DIY's onder, in het najaar heb ik altijd veel leuke ideeën.

Eindelijk weer leuke series
De herfst is ook het seizoen dat er veel leuke programma's, serie's en films terugkomen:)
Yayy!

Jarig
Ik ben in de herfst jarig, 19 Oktober, dus dan is het natuurlijk ook extra leuk.

Zo, dit was even een blije post, als je herfst niet leuk vind hoop ik dat ik je er nu misschien wat anders over denkt en de positieve dingen ziet.

Ik hou er in ieder geval van!:)

Liefs
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten