maandag 23 november 2015

L'Oréal | La palette nude ♡


Een tijdje geleden kwam L'Oréal al met dit palette, ik vond hem eerst een beetje duur voor een drogisterij merk palette, maar nu was er een korting en nam ik hem toch maar mee omdat ik zo benieuwd was.

Het palette kost namelijk 19,99 best duur voor een 'drugstore merk''
Ik verwacht dus veel.

Er zijn 2 soorten; 01 rose en 02 Beige ( dit is Beige)

Ik vind het doosje er mooi en strak uitzien. aan de binnenkant een spiegel over de hele lengte van het doosje. Ik vind het palette er luxe uitzien.


De kleuren hebben geen namen dus ik heb ze even genummerd.



De kleuren zijn afwisselend in pigment, de ene is beter gepigmenteerd dan de ander.
er zitten 4 glanzende kleuren in en 6 matte kleuren.

Ik vind het palette heel fijn! je kunt er een hele snelle makkelijke look mee maken, als ik geen tijd heb pak ik dit doosje; 2 bruine kleuren, een highliter en klaar.
De kleuren blenden fijn en met een oogschaduwbasis blijven ze echt de hele dag mooi zitten!

Het palette  is niet vernieuwend ofzo, maar wel heel fijn voor een neutrale snelle look.
Maar ik weet niet of ik er de volle 19,99 voor zou willen betalen.



Het palette is te koop bij de drogisterij
€19,99

Liefs,
Isa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten