donderdag 19 november 2015

Miss Sporty | My bff lipstick - 400 My nice plum ♡


Miss sporty heeft dit najaar een nieuwe lijn lipsticks uitgebracht, de 'my bff lipticks '
Ik zag ze al op verschillende beautyblogs, de collectie bestaat uit 10 kleuren, ik kocht er maar 1 omdat die er het meeste uitsprong voor mij.
Ik probeerde nummer 400 - My nice plum voordat ik eventueel anderen kocht.
Lees verder voor mijn mening.

Zoals ik dus al zei sprong deze kleur er het meeste uit voor mij, een berry- rode kleur. toevallig was ik opzoek naar zoiets.


De verpakking vind ik lijken op de nieuwe lipsticks van Essence met die doorzichtige dop.
Wel heel handig om de kleur terug te vinden.
De lipstick heeft niet de standaard vorm, maar is wat langer. dat vind ik er altijd nét wat leuker uitzien.


De lipstick dekt heel goed! dat zou je niet verwachten omdat je bij de verpakking denkt aan zo'n soort lippenbalsem met een kleurtje.


een swatch in de zon, en in de schaduw. 

Hij voelt fijn aan met aanbrengen, en blijft ongeveer 3 uur mooi zitten, ik heb hem een avond opgehad, en de echte glans was er wel af, maar er zat nog wel kleur op, die moest ik echt met micellair water erafhalen, terwijl dat soort lipsticks meestal vanzelf erf slijten.
Ik denk dat het aan de kleur ligt, maar ik zou hier een lipliner onder dragen.
Hij gaat een beetje langs je lippen zitten en soms op je tanden.
Ook raad ik je aan met zo'n kleur even je lippen te scrubben.



Ik draag hem hier in combinatie met een lippotlood avn Essence '15 - Honey berry' 

Ze voelen verder niet vervelend aan op je lippen. je voelt ze niet zitten en drogen je lippen niet uit.
De kleur is wel ietsje rozer op je lippen, maar dat vind ik niet zo erg.
Echt een ideale herfstkleur:)
De geur is wel oke.. een beetje zoet en hij had van mij wel weg gelaten mogen worden maar het is niet super overheersend.

Ik vind de lipstick fijn, fijne substantie en intense kleur!
Ik ben benieuwd naar de andere kleuren en ik ga er dus ook zeker nog meer halen.

de lipsticks kosten 2,99 en Miss sporty is te koop bij Etos.

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten