zondag 31 januari 2016

W7 | Candy blush Galactic & Explosion ♡


Sinds een paar dagen is er in mijn woonplaats een op=op winkel geopend, dat betekend W7 producten!!
En dus W7 reviews!
Ik kocht een aantal producten en ik wilde eerst de blushes uittesten, ik nam 2 van de 4 tinten mee, lees snel verder.



Ik kocht de candy blush in Galactic  en explosion
galactic is de perziktint en explosion de roze.



Ik begin met de verpakking; die vind ik heet schattig, doet me een beetje denken aan Bourjois.
Hij is wel plastic maar daar stoor ik me niet heel erg aan.
De verpakking heeft de kleur van de blush en dat is super handig terugvinden in je stash, ook heeft de blush een spiegel, producten met spiegels erin hebben al meteen een streepje voor bij mij haha.

De poeder geeft goed pigment af maar korrelt niet.
Hij brengt mooi aan en blend mooi in de huid.
Niks op aan te merken!



De blush is mat en dat vind ik echt heel fijn, ik heb nog niet veel fijne matte blushes in mijn stash.
Je kunt hem goed opbouwen.




Het was een beetje een kort artikel maar er valt niet zo heel veel meer over te zeggen; het zijn gewoon fijne blushes in mooie kleuren met goed pigment!
Prima aankoop en zeker voor 2,99
( Bij webshops als makeupmusthaves kosten ze 3,49)

Liefs 
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten