zaterdag 27 februari 2016

Kiko | Endless Love lipstick 02 Dinky Magenta ♡


Ik koop bijna alleen maar limited edition producten van Kiko, ik vind het gewone assortiment niet zo heel interessant, maar de limited editions zeker wel!
Ik nam van de valentijnscollectie de endless love lipstick in nummer 02 Dinky Magenta mee uit de ''best friends forever '' collectie.
Het is een supermooie donkerroze rood achtige kleur, het is inderdaad echt magenta. 



De verpakking is echt heeel cute, het doosje is rood met een roze hartje en de huls is zilver en heeft ook een rood hartje.
De reden waarom ik hem eigenlijk kocht is omdat de lipstick ook echt in de vorm is van een hartje, dat heb ik echt nog nooit gezien dus ik moést hem hebben!
Er waren 6 kleuren in totaal en ik nam alleen 02 mee omdat ik nog maar weinig van die kleuren heb in mijn stash.





De lipstick heeft een glanzende, crème-achtige textuur en brengt fijn aan, de hartjes vorm is hierbij niet heel praktisch moet ik zeggen..




Ook valt het mij op dat de lipstick erg lekker ruikt!
De kleur is heel intens! je hoeft niet 3 keer over je lippen te gaan, hij geeft meteen een hele intense kleur af, het pigment is super!! 

zonder flits

met flits
De finish is een beetje glanzend, maar ook aan de matte kant.


Ik ben echt enthousiast over deze lipstick! de kleur is ook echt een eyecatcher.
Hoe rood hij op de fotos ook lijkt, hij is echt meer roze dan rood.

Waarschijnlijk is hij nog wel te koop maar ik durf het niet zeker te zeggen, ik schrijf dit artikel aan de late kant omdat ik geen tijd had met school.
De lipstick kost 5,90



Liefs,
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten