woensdag 10 februari 2016

W7 | 'banana dreams' loose powder ♡


Bananenpoeder.. velen zullen het niet kennen en ik ook pas net,
Kim Kardashian doet het, dus laat ik het ook proberen dacht ik,
W7, bekend van de dupes bracht ook een bananapowder uit; banana dreams, een dupe van de Ben Nye bananapowder,
Lets see..


De vraag die als eerst in je opkomt.. waar is het voor;
Visagisten gebruiken het om foundation te fixeren, het is een los poeder met een gele ondertoon waarvan gezegd word dat het iedereen staat.
Ook word het gebruikt voor baking; een manier van contouren en highliten door poeder op de highlite punten van het gezicht aan te brengen, paar minuten te laten inwerken en  dan wegvegen met een kwast, dit zorgt voor een mooie highlite.


Het is dus geschikt voor iedere huiskleur, ook donkere huidskleuren dus.
Zoals ik al zei is het een dupe van de Ben Nye banana powder; ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus dit artikel is geen vergelijking. (makeup studio, mac en bobbi brown hebben er ook een)

Ik vind de verpakking heel leuk en vooral ook handig, je kunt fijn doseren hoeveel poeder je op je kwast wil door het ( ik weet niet hoe dat heet) plastic dekseltje met gaatjes. die kan er eventueel ook af, voor baking kun je ook een beuatyblender gebruiken en dan is dat wel handig.

De textuur is heel zacht en fijn, hij brengt fijn aan en blijft niet geel op de huid.



Het is dus multifunctioneel, je kan er mee contouren door te highliten, en gewoon afpoederen.

Ik vind het nogsteeds een beetje een gek product, maar ik geef het zeker een kans!
Hij kost 4,99 voor 20 gram

Bekijk ook mijn video hierover op mijn youtube kanaal:
https://www.youtube.com/watch?v=6QYwZzolkAI

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten