zaterdag 19 april 2014

Summer tag :)




 

Heei allemaal,

Ik weet dat het nog geen zomer is, maar ik kon echt niet wachten met deze tag!

Ik heb al helemaal het gevoel alsof het zomer is, op sommige dagen dan.

ik doe vandaag de Summer tag.

#1
Wat is je favoriete zomerse nagellak?

~ Ik kon niet goed kiezen, ik heb er dus 2,
ze zijn allebei van Golden rose Paris, ik vind de kleuren zo mooi omdat ze super fel zijn! als je ze op je teen nagels hebt is dat zo vrolijk!
de turquoise is nummer 222
de neon roze is nummer 92


 
 
# 2
 
wat is je leukste zomer jurkje?
 
 
~ Dat is deze koraal kleurige van Bershka.
Het prijskaartje zit er nog aan omdat ik heb pas nieuw heb, ik ben er heel erg blij mee.
Hij zit super en de stof is erg mooi!
 
 

 
 
# 3
 
Wat is je favoriete vakantieland?
 
~ Mijn favo vakantieland is turkije,
het is er superwarm, zon, zee, strand..
dat is een top vakantie voor mij, ook kun je er goed winkelen, ook belangrijk natuurlijk ;)
 
 
#4
 
Wat is je favoriete bikini?
 
 
~ Favoriete bikini... hmm heel erg moeilijk, je kunt namelijk wel zeggen dat ik bikini verslaafd ben!
ik heb er echt super veel,
maar als ik toch moet kiezen word het deze met panterprint.
het is een bandeau top en de bandjes kunnen er eventueel af. zo kan je hem op 2 manieren dragen.
 
hij is van de Primark en was maar 12 euro!!
 
 
# 5
 
wat vind je het leukste accessoire voor de zomer?
 
~ Op een zonnebril na, draag ik graag een bandana in mijn haar, geknoopt als haarbandje, of om een knot heen. het staat zo vrolijk. en als het echt heel warm is houd het ook je haren uit je gezicht, meteen super handig.
 
 
 
 
Ook vind ik vrolijke armcandy heel leuk,
bijvoorbeeld met een wit horloge.
 



# 6

wat is je favoriete zomer geur?

~ Mijn favoriete zomergeur is Acqua di Gioia van  Gorgio Armani
hij ruikt heel fris en zoet, ook is hij niet te sterk.



 
 
 
# 7
 
wat is je lievelings- zomer - liedje ?
 
~ Dat is een lastige vraag haha,
 
Maar ik denk toch wel 
Play hard van David Guetta ft Ne-yo en Akon
omdat dit liedje veel werd gedraaid op vakantie.
 
 
 
 
 
 
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden,
Iedereen die hem leuk vind mag de tag overnemen
 
 
 
 


 
 


1 opmerking: