dinsdag 22 april 2014

Favorieten sieraden van het moment.

 
 
Hallo,
 
Ik wilde graag een post maken over mijn favoriete sieraden op dít moment.
dit veranderd vaak, maar ik wilde deze aan jullie laten zien:)
 
 
buddha to buddha ring
 

Ik ben super blij met deze ring.
Dit is mijn meest gedragen sieraad, omdat ik hem elke dag aan heb!
Het is een mooie zilveren ring met een soort van 'schakels'
ik heb deze bij de juwelier gekocht.
De ring is wel zwaar, maar daar wen je snel aan.
 
 
gouden driehoekige oorbellen
 


 
Deze vind ik ook supermooi, het zijn gouden oorbellen met 2 driehoekjes.
Ik heb deze oorbellen van mijn vriendje gekregen, en het zijn zeker mijn lievelings oorbellen!
Ik heb in mijn oren 3 gaatjes, in de bovenste 2 heb ik eigenlijk altijd standaard zilveren knopjes,
de onderste wissel ik altijd, en als ik geen knopjes in heb, heb ik bijna altijd deze in.
 
goud, zilver en rosé goud
 

Ik heb niet elke dag armbanden aan, maar als ik ze aanheb is het een van deze, of zit er een van deze bij, ik draag ze namelijk meestal, heel simpel; maar een armbandje, of met andere armbandjes erbij.
Ik draag ze nooit alle drie samen.
Dat komt omdat ik de kleuren niet mooi bij elkaar vind. apart wel.
 
 
kettinkje met strikje
 

Dit mooie kettinkje komt van de Hema, en was maar 4 euro!!
Dit zilveren kettinkje is wat langer.
Ik draag deze vaak om mijn outfit net iets schattiger te maken met zo'n strikje eraan.
 
wit horloge
 
 
Zoals jullie misschien al eerder hadden gelezen combineer ik graag witte horloges met verschillende vrolijke armbandjes. ik heb meerdere witte horloges, maar deze is mijn favoriet!
hij is van Chanel.
 
chique oorbellen
 
Deze oorbellen zijn heel erg chique, ik vind ze echt heel mooi bij een zwart jurkje of een mooie blouse.
Ze glimmen heel mooi door de zware stenen.
Ik draag deze oorbellen vaak naar feestjes. niet vaak naar school.
 
gouden kettinkjes
 

Ik houd heel erg van dunne, gouden kettinkjes,
ze kunnen je outfit net iets opleuken.
de linker met het hartje is van Hema en de rechter met het veertje is van Claires.
 
 
statement kettingen.
 
en natuurlijk kunnen we de statement kettingen niet vergeten!
ik heb er 2 uitgezocht, een gouden en een zilveren.
 
Deze ketting heeft losse elementen, een soort van blaadjes.
daarboven zitten steentjes
Hij past overal bij en is superleuk op een trui of bloesje.
 

Deze ketting staat echt bij alles leuk!
Hij is heel handig, omdat er zwart in zit.
Hij is we chique, maar niet té.
Ik kan er niet zo heel veel meer over zeggen, Ik vind het gewoon een hele mooie ketting die makkelijk te combineren is.
 
beide kettingen komen van Primark.
 
 
Ik hoop dat jullie het een leuke post vonden.
 
 

 
 

 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten