donderdag 24 april 2014

Mijn everyday makeup

Heei lieve volgers,

Ik wilde jullie graag laten zien welke make-up ik élke dat gebruik
het zijn allemaal low-budget merken die te koop zijn bij Etos en Kruidvat


 
Ik begin in de ochtend met een dagcrème.
hij is van Etos en verzorgd je huid goed.
Hij is makkelijk te smeren, niet heel dun, maar ook niet dik.
 

 
Ik gebruik geen foundation of BB cream.
ik gebruik alleen poeder.
dat is deze van Cartrice.
Door het mozaïek achtige patroon met verschillende kleuren past het goed bij je huidskleur en niet helemaal oranje bijvoorbeeld.
De kwast die ik gebruik is deze kabuki kwast van Essence.
 
Daarna is het tijd voor wenkbrauwen.
Ik teken mijn wenkbrauwen graag lichtjes bij. ik vind dat mooier bij mij staan omdat ze dan vorm krijgen.
Ik gebruik dit potloodje van Hema in kleur 10
hij heeft ook een handig borsteltje aan de achterkant.
Zo kun je het even doorkammen, dan is de kleur minder heftig.
 
 
 
Om mijn wenkbrauwen de hele dag op hun plek te houden, gebruik ik deze wenkbrauw gel van Essence.
Hij ziet er een beetje vies uit, maar dat komt omdat er restjes potlood of poeder in blijven zitten
hij werkt erg fijn met een soort mascara borsteltje
de gel is wel nat, maar droogt vrij snel op
het werkt echt goed!
 
 
De eyeliner die ik gebruik is
Essence stays no matter what.
deze pen is waterproof en heeft een soort puntje net als een viltstift.
je kunt hier erg precies mee werken.
maar meestal gebruik ik de vloeibare eyeliner van Essence.
de sticker is er helemaal afgesleten van het gebruiken.
Deze is niet waterproof!
Je kunt er een hele vloeiende wing mee trekken,
maar het is in het begin even oefenen ;)
 
 
ik vind het fijn om 2 mascara's te gebruiken, een laag voor volume, daar heb ik de Etos x-tra black volume mascara voor. hij heeft een simpel borsteltje, en als 2e laag gebruik ik Essence get big lashes volume curl. deze maakt mijn wimpers super zwart en gekruld. deze heeft een dikke borstel.
 

Als laatste gebruik ik deze Maybelline Babylips, de blauwe, deze maakt mijn lippen super zacht. hij verzorgd goed en je ziet hem niet zitten.
ideale lipverzorging
en hij ruikt ook lekker!


Gebruik jij ook een van deze producten elke dag?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten