zaterdag 10 mei 2014

'Colors of the rainbow' tag ❤





Heeeeeei,

Het is alweer een tijdje geleden dat er iets online is gekomen op mijn blog.
En vandaag had ik zin in een vrolijke tag:)

De 'Colors of the rainbow' tag

De bedoeling van de tag is dat je van iedere kleur van de regenboog een product kiest, waarvan de verpakking of het product zelf in die kleur is.

Laten we beginnen:

~ Rood

Bij rood heb ik gekozen voor een donker rode lipstick van Hema,
het is een moisturising lipstick. de textuur is heel romig en de kleur is donkerrood, neigt een beetje naar framboos roze.
De lipstick heeft een matte finish.
Nummer 18.


~ Oranje
 
Bij de kleur oranje heb ik gekozen voor 2 producten uit dezelfde lijn: Rituals Sweet Orange & Cedar.
- Sunrise scrub
- Touch Of Heaven body cream
 
De producten ruiken heerlijk fris en zomers, en niet supersterk naar Sinaasappel. maar je ruikt het er wel subtiel in terug.
de producten zijn gewoon fijn waar ze voor bedoeld zijn.
De scrub scrubt goed en de body cream voed je huid en maakt hem lekker zacht.
 
~ Geel
 
Voor geel heb ik gekozen voor de Volume by the lash mascara van NYC.
Het is een simpele mascara met een dikke borstel met korte stekeltjes.
De mascara scheid mijn wimpers heel goed.
 
 
~ Groen
 
Groen vond ik lastig,
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een kleimasker van Freeman.
dit kleimasker heeft een superlekkere geur van Avocado.
Als ik puistjes heb, gebruik ik altijd even een keer in de week een kleimasker,
dat droogt de puistjes uit.
En het reinigt poriën.
 
~ Blauw

Blauw was ook wat lastiger,
Ik koos voor deze body Butter van Kruidvat in de geur: Coconut & Shea butter.
Hij voelt heel fijn aan en trekt snel in.
Je huid is na het gebruiken van deze body butter superzacht.

~ Paars

Paars kan bijna geen ander product zijn dan een product van Andrelon.
Ik koos voor dit 1 minuut masker.
Op de tube staat dat het zou moeten helpen voor het herstellen van droog haar, en dat doet hij zeker!
Ook laat het je haren glanzen.
Ik gebruik dit nog naast een conditioner.
De geur is precies de geur van zure matten! :)

~ Roze

Voor deze kleur heb ik een parfum gekozen: Playboy
in de variant Super playboy.
Ik vind de flesjes van playboy parfum altijd zo leuk!
De geur is zoet en een beetje fruit achtig.
Het is niet een parfum die heel de dag blijft hangen.

~ Multicolor

Dit is een moeilijke!
Ik heb eigenlijk een beetje 'gecheat' bij deze kleur.
Ik koos voor een zilveren nagellak van H&M
De lak dekt goed, het kan eventueel zelfs met 1 laagje.
als je hem in de zon houdt, zie je alle kleuren, een soort metallic effect.
Vandaar is dit mijn keuze bij multicolor.


Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden!
Iedereen mag hem overnemen,
maar ik geef hem in het speciaal door aan Janne van http://saaiwordtleuk.blogspot.nl/












 
 
 
 
 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten