donderdag 21 augustus 2014

Nieuwe Victoria's Secret spulletjes + mini review ♡

Heei allemaal,

Ik ben nu bijna een week terug van vakantie.
Ik vloog via Schiphol,
en ja.. daar zit Victoria's Secret.
Het was vrij moeilijk om me in te houden maar ik heb het bij 3 dingetjes kunnen houden ;)

Ik laat jullie nu de 3 dingetjes zien en ik geef er een kleine review bij.


bron: tumblr


Ik heb een bodylotion, een body&hand cream en een body mist gekocht.

 


Ik begin met de Body mist





Secret Charm: Honeysuckle & Jasmine body mist

de geur is honeysuckle & Jasmine, ofterwijl Kamperfoelie ( een plant) en Jasmijn.
In de flacon zit 250 ml

Het is een bodysplash/bodymist, dat is dus een lichtere versie van de parfum, en het is dus niet te zwaar om over je hele lichaam te sprayen.

Ik vind deze zoooo lekker!!
De geur is moeilijk te beschrijven, heel fris en hij ruikt inderdaad naar jasmijn maar ook naar Aloë Vera en Kamille zoals de achterkant aangeeft.
Hij ruikt niet de hele dag, bij mij dan tenminste, om de 4-6  uurtjes moet je hem ongeveer opnieuw op sprayen.





Midnight Exotics: Sensual Jasmine ultra- moisturizing hand and body cream

de geur is Senual Jasmine, van de Midnight Exotics lijn.
in de tube zit 200 ml

Het is een ultra- moisturizing hand and body cream,
een hele mond vol, maar met andere woorden, een verzorgende hand en body crème.

De geur is superlekker, zoals je ziet weer met Jasmijn.
Ik vind geuren altijd heel moeilijk te omschrijven, maar hij is zoet, maar niet superzoet, ook is hij een  beetje bloemig.

aan de textuur zie je wel dat je het ook als handcrème kan gebruiken. hij is vrij dik, niet té vet en trekt heel snel in. superfijn!
Ook voor een droge huid is deze ideaal! hij verzorgd echt goed.





Midnight Exotics:  Deep Berry Hydrating Body Lotion

De geur is Deep Berry van de Midnight Exotics lijn.
Het is een hydrating body lotion, deze is dus specifiek een bodylotion.
De flacon bevat 250 ml.

De geur is heerlijk voor de winter!
Zoet, bessenachtig met een beetje hout geur, en ja.. dat ruik je echt haha,

De textuur is veel dunner dan die van Sensual Jasmine ultra- moisturizing hand and body cream.
Ook  trekt hij minder snel in, maar nog steeds vrij snel.
Hij is erg voedend, en zoals op de achterkant vermeld staat zit er vitamine C en E in.
Je huid voelt superzacht na het gebruiken.

door de geur en doordat hij zo goed hydrateert vind ik deze fijn voor in de winter, maar dit is natuurlijk voor iedereen anders.


alle 3 de producten kostten 12,00 euro.
Ik was dus 36 euro kwijt,

ik hoop dat jullie deze post leuk vonden

wat is jullie favoriete product van Victoria's Secret?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten