dinsdag 26 augustus 2014

Revieuw: Essence lash princess volume mascara

Heei allemaal,

Het nieuwe assortiment van Essence is er!
Ik had al wat foto's gezien op andere blogs, en ik was erg benieuwd.
Het meest benieuwd was ik naar de nieuwe mascara Lash princess.
Er waren al veel dingen weg, maar gelukkig hadden ze deze mascara nog wel.


Essence Lash princess volume mascara - 3,39 Kruidvat

 

bron: Essence


 

De verpakking is heel sierlijk en lijkt een beetje op een mascara van Boujois.
Verder zijn de roze details op de dop van een soort rubber, heel apart, leuk bedacht.
Er zit 12 ml in.

 




Het borsteltje heeft een aparte vorm, hij loopt een beetje gebogen, het borsteltje heeft veel weg van een paar Rimmel mascara's.
De haartjes zijn kort en staan niet dicht op elkaar maar ook niet ver van elkaar af, een beetje ertussenin.


Het effect van de mascara is erg mooi, de wimpers zijn mooi gescheiden en veel volume, niet echt lengte maar dat is ook niet echt waar hij voor bedoeld is.
Je kunt goed opbouwen met deze mascara, maar teveel laagjes is niet meer mooi.

De kleur is niet intens zwart.. een beetje grijzig, dat vind ik wel een nadeel.

                                                               Hier zie je het beter.



Het is over het algemeen een goede mascara, ookal zou ik hem niet als enige gebruiken.. misschien nog een mascara met een dikke borstel eroverheen. ( dat doe ik altijd) verder doet hij goed waar hij voor bedoeld is en hij is ook niet duur.


Hebben jullie deze mascara ook al getest, en wat vonden jullie ervan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten