vrijdag 31 oktober 2014

Friday: favourite fives #2 ♡

Hee allemaal,

Ik heb weer 5 producten die al een tijdje mijn favoriet zijn en ik wil deze graag aan jullie laten zien:)

Rituals Yogi Flow Foaming shower gel
Indian Rose & Sweet Almond oil

Waauw! wat ruikt deze Rituals foaming shower gel lekker!
Hij is echt heerlijk schuimend onder de douche! en hij maakt je huid lekker zacht
Ik kreeg deze van een vriendin voor mijn verjaardag en ik ben er echt superblij mee!
(thankyou Sophie ♡ )




Victoria's Secret Bodysplash Forever Pink
Pink Tuberose and Pear

Ook deze heerlijke bodysplash kreeg in voor mijn verjaardag (thankyou Milan  ♡)
Dit is de lekkerste Victoria's Secret bodysplash die ik heb!
Ik kan de geur niet goed omschrijven.. het is van alles wat, bloemig, fris en warm
Dus ook deze is zeker een favoriet van mij de afgelopen tijd!


Om nog even bij beauty te blijven:

Maybelline Color Drama velvet lip pencil
310 Berry much

Dit 'lip potlood' is niet bedoeld als omlijning van je lippen maar gewoon als hele lipkleur,
Ik wilde graag een berry tint voor op mijn lippen, Dit potlood van Maybelline blijft echt lang zitten en heeft een mooie matte finish, en een koele ondertoon. Ook is het echt precies de Donkerrood/Donkerpaarse kleur die ik zocht!
Mijn herfstfavoriet!
 
Verder met een sieraad:

Oozoo horloge

voor mijn verjaardag kreeg ik ook nog een horloge (Dankjewel tante Karin ♡ )
Het horloge is van het merk Oozoo
Ik vind hem zo mooi door het rosé goud en het slangenleren bandje, de kleur van het bandje is een beetje grijs, taupe achtig, dat maakt dat hij overal bij staat
Ik droeg hiervoor nooit vast een horloge, dus het is even wennen maar ik vind hem supermooi!

 
Nu iets heel anders..

Hema meeneembare oplader

Ik wist eigenlijk niet wat voor naam ik het moest geven, op de verpakking staat 'power bank' en dat vond ik niet zo duidelijk haha,
Het is dus een oplader die je van te voren oplaad, en als je dan een dagje weggaat ofzo neem je het apparaatje mee met een stekkertje en je kunt hem opladen waar je wil, superhandig!
Hij komt dus van Hema en ze hebben hem voor volgensmij alle soorten aansluitingen, In ieder geval voor de iphone/ipad met een brede aansluiting en een smalle aansluiting, ook voor samsung/htc en volgensmij was het dat want veel apparaten hebben dezelfde aansluiting.

Ze hebben hem ook in leuke kleurtjes, turqoise, donkerblauw en neon oranje.

Ik ben hier heel blij mee, ook omdat hij maar 8 euro kost!




Dit waren mijn 5 favorieten van de afgelopen tijd, en tegelijkertijd nog een bedankje voor wat verjaardagskadootjes :)

Wat was van jou echt een favoriet de afgelopen tijd?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten