zaterdag 1 november 2014

Personal update: Camera & Baantje ♡

Heehee,

Ik ben echt super enthousiast vandaag!

Gisteren ben ik naar Media Markt geweest en heb een Camera gekocht!
Het is een spiegelreflex camera: Canon Eos 1200D

Waaaauw ik ben er echt zo blij mee!!
Hij is echt heel fijn, en wat een scherpe fotos.

Canon Eos 1200D met 18-55 lens
en de 50mm lens waarvoor ik wil sparen.


Ik ben hem nog helemaal aan het uitproberen enzo,
Er zitstandaard een 18-55 lens bij, en ik ga nu sparen voor een 55mm lens.
Maar ik denk dat jullie dus vanaf nu veel verschil gaan zien in de kwaliteit van mijn fotos;)



En nog wat,

Ik heb een baantje!
Ook hier ben ik heel enthousiast over!
Het is namelijk bij.... Kruidvat.
That means personeelskorting haha

Ik vind dit echt superleuk omdat ik namelijk de make-up mag vullen,
En een baantje is natuurlijk altijd fijn voor wat extra geld.
En als je dan wat kan doen wat je leuk vind of je interesseert is het natuurlijk nog fijner.

Ik moet eerst nog een cursus doen en ik begin vanaf 18 November

Dit was even mijn super exiting update.

En ik heb nog een vraag;
Welke foto bewerkingsprogramma gebruiken jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten