zaterdag 25 oktober 2014

review: treacle moon bath and showergels ♡

Heeiheei,

Ik was even een weekje op vakantie, maar ik ben er weer:)
en ik heb een review van 2 heerlijke bath and showergels van treacle moon

Warm cinnamon nights
en
Her lavender story

Allebei een beetje warme herfst, winter achtige geuren.

              


Het merk is sinds 2013 verkrijgbaar in Nederland, (afkomstig uit Engeland)
Ik had het wel eens voorbij zien komen, maar nooit wist ik dat het hier te krijgen was,
Ik vond ze toen bij Albert Heijn.


verpakking

Ik vind de verpakking echt heel mooi, het staat echt mooi op de badkamer.
De flacons hebben veel weg van philosphy producten.
en op de voorkant staat een mooie dromerige tekst die past bij de geur.

Warm cinnamon nights: 'She watched the ice flowers on the window pane fade...
Her eyes slowly closed in the cinnamon scented bubbles and the soft darkness told stories to the laughing moon'

Her lavender story:  She walked by a meadow of deliciously scented blues and imagined mythical gods and fair maidens seduced by the such tranquil, fragnant peace.


          

 

 
 De geur

Warm cinnamon nights:  waauw! deze geur is echt hemels, ik ben helemaal gek op alles met kaneel en jaa, hij ruikt echt naar kaneel, en eigenlijk naar kaneelsnoepjes.
als je hiermee in bad gaat krijg je echt een najaars gevoel!
ook blijft de heerlijke geur lang hangen.


Her lavender story : ik vind de geur lekker, maar om nou te zeggen dat het echt naar lavendel ruikt.. hmm nee.
hij is wel lekker zoet , maar het is echt geen  lavendel geur.

De geuren zijn beide erg sterk


        
      

 De kleur is echt mega fel
de substantie is een beetje gelly achtig  wat dik, maar dat vind ik juist wel lekker om bijvoorbeeld in een douche puff te doen.

Bij de ingrediënten van de producten staat onder ander parfum, siliconen en parabenen. als je een gevoelige huis hebt zou ik ze niet aanraden

Ook een heel groot pluspunt is dat de producten niet op dieren zijn getest.

Er zijn op deze 2 na nog veel meer andere lekkere geuren verkrijgbaar



De bath and showergels van treacle moon bevatten 500 ml
en kosten 4,95.
Verkrijgbaar bij Albert Heijn en verschillende webshops.




welke lijkt jou het lekkerst?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten