zondag 26 oktober 2014

Inner- beauty: Think positive! ♡

Halloo,



Ik denk dat iedereen het wel herkend: onzekerheid, jezelf niet goed genoeg vinden, of niet lekker in je vel zitten..

En soms is dit gevoel even wat sterker dan op andere momenten.

Er zijn veel manieren om weer positief te gaan denken

Ik geef jullie 5 tips:

1. Start je dag met een positieve quote.
Hang hem naast je bed, op je deur of gewoon op de achtergrond van je mobiel.
zo ben je al vanaf het begin van de dag geïnspireerd voor een positieve dag.

2. Zorg dat de mensen om je heen ook positief zijn.
Klinkt dan alsof je iedereen positief moet gaan maken haha maar ik bedoel dat je beter even uit iemands buurt kan gaan als diegene bijvoorbeeld chagrijnig is, daar word je zelf ook vaak unhappy van.

3. Beseffen waar je allemaal wel heel goed in bent, of waar je je wel heel goed over voelt.
Ben je onzeker over iets? er zijn vast genoeg dingen waar je niet onzeker over bent, ga die dingen dan even na, zo zie je dat onzeker zijn over een klein dingetje helemaal niet erg is, omdat er genoeg andere dingen zijn waar je je wel helemaal top bij voelt.

4.  Niet denken dat het aan jou ligt!
Iedereen heeft wel eens een slechte dag, iedereen is wel eens onzeker of je dat ene truitje wel aan zou doen,
Doe wat je zelf wil! dat is het belangrijkste!
Als jij ergens blij van word.. wie zijn anderen dan om jou daar onzeker over te laten voelen
Dit is echt heel moeilijk om zo te denken.. maar als dit je eenmaal lukt is dit heel fijn!

Ook bijvoorbeeld met een blog, er zullen vast mensen zijn die het stom vinden.. maar denk dan:
Ik vind dit leuk, en eigenlijk moet niemand je kunnen afhouden van wat je leuk vind!
Onthoud dat!

en tip 5.

Verbied jezelf het negatieve denken gewoon.
Dit lukt natuurlijk niet meteen, stel er een bijvoorbeeld in het begin beloning aan vast.
bijvoorbeeld: 'als ik vandaag al mijn onzekerheden heb overwonnen en niet negatief heb gedacht mag ik die trui kopen die ik zolang wilde'
Dit werkt altijd op die manier ;)

En om het zo maar even te zeggen: heb 'schijt' aan alles en iedereen!
Als jij er blij van word en er goed bij voelt..
Laat niemand dat gevoel wegnemen!

Be the change you want to see in the world - Ghandi

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!
Dit was een ander soort post dan normaal, maar ik wilde dit gewoon even met jullie delen.

xx

Stay positive ♡


Geen opmerkingen:

Een reactie posten