zondag 30 november 2014

Review: Burt's Bees, Beeswax lip balm ♡

Heei,

Zoals jullie misschien wel weten werk ik bij Kruidvat, En Kruidvat valt onder een groter bedrijf met onder andere Ici Paris en Trekpleister.
Alle medewerkers van dit bedrijf krijgen maandelijks een blaadje thuisgestuurd, en er zat deze keer een Burt's Bees lipbalm bij.

Ik wilde dit al een tijdje testen en nu kreeg ik hem dus.
Ik schrijf voor jullie een review



Burt's Bees is een 100% natuurlijke lippenbalsem van bijenwas.
Je hebt verschillende varianten maar ik heb er een met vitamine E en Pepermunt geur.
Je hebt dus nog veel meer geuren en kleuren, dit is de neutraalste.

De verpakking vind ik bijpassend, echt zon milieu vriendelijke uitstraling.

Ik vind hem echt heel fijn,
hij ruikt ten eerste heel fris door de pepermunt, hij laat geen vet laagje achter op je lippen, hij trekt snel in en hij maakt mijn lippen erg zacht.
Deze variant is kleurloos, dat vind ik opzich ook wel een pluspunt, omdat ik weinig kleurloze lipbalms heb.


In de winter krijg ik van de kou altijd wat schralere lippen, en daar kan deze lipbalm echt wel iets aan doen.
Ik vind hem niet heel bijzonder, maar hij doet goed wat hij moet doen, zonder overbodige ingrediënten, dus helemaal prima!

Burt's Bees word dus onder andere verkocht bij Kruidvat, ( de 500 grootste filialen)
en bijvoorbeeld ook bij De Tuinen.
En dan de standaard producten, een blikje, deze variant en een met granaatappel.

 Ze kosten ongeveer 2,99








Geen opmerkingen:

Een reactie posten