zaterdag 29 november 2014

Winter Bucketlist ♡

heehee,

De winter is zo goed als begonnen,
Ik houd echt heel erg van de winter! buiten de kou is het echt zo gezellig en knus en mooi!

Ik ga nu mijn 'bucketlist' voor deze winter met jullie delen.










1.  Room makeover
Ik vind het echt superleuk om in November/ December  mijn kamer helemaal in een gezellige winterse draai te geven!
Met kaarsjes, leuke nieuwe kussentjes, houten kersthangers en nog veel meer ideeën.
Stiekem ben ik hier allang aan begonnen, zo heb ik bijvoorbeeld heel veel kaarsjes op mijn kamer, en aan mijn bed heb ik kerstlampjes hangen.


2. kaarsen
Ik ben gek op kaarsen en theelichtjes in leuke houders, en eigenlijk vooral geurkaarsen,
Ik ben dan ook van plan om wat Yankee Candles te gaan halen met een winterse geur.
Zoals ' christmas cookie'

3. Starbucks
Zoals vele wel zullen weten, gaat in de winter de Pumpkin spice latte eruit, en komen er 3 winter drankjes voor in de plaats.
Vorig jaar was mijn absolute favoriet de Toffee nut latte, en gelukkig is die er dit jaar weer.
Die wil ik dus eigenlijk alle 3 gaan proberen :$
Ook komen in de winter die leuke rode bekers, ik houd in de winter nog meer van Starbucks dan in andere seizoenen.


4. Hot Chocolate with marshmallows
Dit heb ik eigenlijk ook al op, maar ik wilde het er toch bij zetten!
Heerlijke warme chocolade melk met roze en witte mini-marshmallows .. winterfeelings!
het is heel lekker en ziet er ook nog eens super lekker uit!




5. Nagels
Op tumbler en Weheartit kom  ik vaak plaatjes tegen van nagels met
een Scandinavisch, kerst achtig printje erop, dit vind ik echt heel leuk!
Het ziet er wel heel moeilijk uit, maar daarom staat het op mijn bucketlist, ik wil het een keer proberen.




6. Christmas cookies
Ik heb dit vorig jaar al geprobeerd.. alleen toen was het echt heel erg mislukt!
Ik heb de kerst vormpjes dus al voor de koekjes.
Het glazuur was vorig jaar te dun en de kleurstof te fel.
Ik ga het dus dit jaar opnieuw proberen
Het ziet er zo leuk uit om ze dan op een mooie schaal te leggen.
Maar zo mooi als op deze afbeelding zullen ze waarschijnlijk niet worden hihi.


7. Christmas dress
Ook ga ik natuurlijk nog even shoppen voor een mooi kerstjurkje!
#glittersss


8.  Films
Er kan natuurlijk geen Movie-day ontbreken in deze bucketlist.
Een hele dag/ avond films kijken, gewone films of natuurlijk kerstfilms.
lekker op de bank of in bed met een dekentje.


9.  Amsterdam
Ik ga nog een keertje naar Amsterdam, op 29 December.
We gaan dan een soort winter rondvaart doen, en lekker eten en winkelen
Amsterdam
ziet er zo leuk uit als het winter is!
En natuurlijk neem ik dan mijn camera mee, dus dit gaan jullie nog wel zien.
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in

10. Fotoshoot in de sneeuw
Dit heb ik al zo lang op mijn bucketlist staan!
Dit lijkt me zo gaaf!
Ik hoop dus dat het nog gaat sneeuwen dit jaar.


Dit waren de 10 dingen op mijn bucketlist voor deze winter

wat staat er op jou bucketlist? of wil je ook een van deze dingen doen?

Fotos zijn allemaal van WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten