donderdag 11 december 2014

Christmas dress + party outfit ♡

Heeiheei,

Ik ben er misschien een beetje vroeg bij maarja,
in dit artikel laat ik jullie mijn nieuwe jurkje voor kerst zien, en de complete outfit + sieraden, een party outfit dus.


Ik doe dit ook morgen aan naar een bruiloft.







Ik kocht een vest en een jurkje.
Het jurkje bestaat uit een rokje met bruine, zwarte, donker blauwe en goud kleurige
 pailletten  in een mooi patroon.
De bovenkant is van zwart blouse stof, het jurkje heeft geen lange mouwen,
dus heb ik er een mooi lang zwart vest bij gekocht met vleermuis mouwen.
Dit maakt het net wat minder chique.

 
Ik heb er een simpele panty van Hema onder (40 dn)
 
 
Ik draag mijn Steve Madden enkellaarsjes erbij.
 
En dit paar gouden oorringen met bruine steentjes.
Ik houd het qua sieraden rustig omdat het rokje al veel aandacht trekt.


 
nail details:
acrylnagels (op mijn eigen nagels yeaah ;) zo lang!)
 
Dit is dus de uiteindelijke outfit, zeer geschikt voor kerst of bijvoorbeeld een bruiloft.
Ik heb mijn haren een beetje gekruld en mijn makeup houd ik simpel, een ooglook met goud en bruintinten.
Het is ook leuk om het vest over je schouders te laten hangen zoals ik hier gedaan heb.
 
Het jurkje en het vest zijn beide van America Today
Jurkje: 49,95
Vest: 34,95
Oorbellen: Hema ( prijs weet ik niet meer, van vorig jaar)
Enkellaarsjes: Steve Madden
 
hebben jullie je kerstoutfit al in huis, of weet je al wat je wil gaan dragen?
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten