maandag 8 december 2014

Rituals geurkaars Spring Garden ♡

Hi girls,











Finally!
Ik heb een Rituals geurkaars gekocht, deze stond al erg lang op mijn whishlist!

Ik kocht hem in Den Bosch in de Rituals winkel.
Na lang niet kunnen kiezen tussen een paar geuren koos ik spring garden.
Dit was een van de minst zware geuren, omdat ik hem op mijn slaapkamer ga branden moest de geur niet overheersend en zwaar zijn.



Er zijn kaarsen in een zwart glas en in een wit glas.
Mijn mening? zwart vind ik wat chiquer staan.
Een voordeel van wit is wel dat de kaars ook echt licht geeft, toen het glas zwart was, en de kaars was al een stuk opgebrand zag je het vlammetje niet.

Ik vind de verpakking van de kaars ook zo leuk!
Een heel mooi doosje met de ingrediënten erop, de doos 'vouw'  je open en dan staat er nog een tekst




Op de kaars staat ook nog een erg mooie quote:
'' A life filled with wonder is a wonderful life''
Dit zie je niet zo goed, pas als hij tot daar opgebrand is.



De geur Spring garden  is een lekkere frisse geur, ook een beetje zoet, vetiver (soort citroen gras achtig iets ), en salie.
Als hij aan is ruikt het lekker fris  en de geur blijft lang hangen, niet overheersend.
Ik vind de geuren van de kaarsen echt goed gekozen! ze waren allemaal lekker!
De ene wat zwaarder de andere wat frisser, maar gewoon allemaal lekker.
Ook vind ik de geuren lekker apart, niet zo standaard vanille, of kaneel

De kaarsen kosten 17,50
Daarvoor krijg je een kaars van 290 gram  met 50 branduren.
Ze worden verkocht bij alle Rituals winkels en shop-in shops zoals in V&D
of op http://eu.rituals.com/nl-nl/at-home/geurkaarsen/





1 opmerking:

  1. Deze kaars is in memory of Annemike Steen !!! Zie zijkant verpakking, een mooi gebaar van riuals

    BeantwoordenVerwijderen