zondag 7 december 2014

Lush Snow Fairy ♡

Heei

Ik was gisteren in Den Bosch en kwam langs de Lush, en ik wilde eigenlijk nog wel graag een flesje Snow fairy, deze is namelijk limited edition en super populair rond kerst!

 
Snow fairy is de vloeibare vorm van het aller eerste zeepje van Lush:
The Godmother

Ik ging dus naar binnen en ging voor een klein 100 ml flesje (ik heb al te veel douchegel en als het over de datum gaat vind ik dat erg zonde)


Voor de mensen die het product niet kennen, Lush Snow Fairy showergel is een mierzoete douchegel met de geur van zuurstokken, Lush vind het suikerspinnen maar dat herken ik er  niet in.

de Ingredienten:


zoals ik dus al zij, het is echt een super zoete geur, maar niet overheersend.
De geur blijft na het douchen nog lekker hangen, maar niet te aanwezig.

De kleur is echt bubblegum roze,
en er zitten hele kleine blauwe glittertjes in.
Deze zie je niet terug op je huid.

het is een jelly achtige substantie, hij schuimt goed en maakt je huid niet droog, echt een must in de winter!


Hij is dus limited verkrijgbaar bij alle Lush winkels
De Snow Fairy douchegel kost:
 €5,95 voor 100g,
 €13,95 voor 250g
 €21,95 voor 500g.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten