vrijdag 26 december 2014

MUA matte lipstick: Wild berry ♡

Heei,

Ik kocht deze lipstick van MUA, eigenlijk een beetje op de gok.
Er was namelijk geen tester en de lipsticks zaten in plastic.

Toen ik hem uit de verpakking haalde was het een donkerrode/donkerpaarse lipstick.
Erg mooi, maar wel heel donker, ik schrok er een beetje van of dit mij wel zou staan.

Toen ik hem opdeed was de kleur helemaal niet zo heftig.
Jammer dacht ik eerst. maar later vond ik het eigenlijk wel prima.
De kleur is op de lippen veel minder dekkend als hij eruit ziet.
Dat vind ik wel erg jammer.
Ook 'smeert' hij niet zo lekke uit, je moet redelijk hard over je lippen gaan wil er kleur vanaf komen.
(en ook meerdere keren)
Maar mat is de lipstick zeker!

Hij blijft ongeveer net zo lang zitten als lipsticks van Essence.

Het leuke aan de lipsticks van MUA is de onderkant, het lijkt alsof het gewoon een stukje is waar je de kleur aan kan herkennen, maar als je het eraf draait is het een klein potje met dezelfde kleur lipstick erin.
Super handig! dit kan je bijvoorbeeld met een kwastje aanbrengen bij iemand anders ofzo.


Een paar minpuntjes dus, maar de prijs is wel een pluspunt!
2,39!!

Ik vind de kleur dus wel mooi, maar aan de dekking kan nog wel wat verbeterd worden.











Dit is de kleur op de lippen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten