woensdag 31 december 2014

2014 turns 2015 ♡

Jaja, Dit is de laatste blogpost van dit jaar alweer, Wat is het snel gegaan!
Nog een paar uur en het is alweer 2015.
Ik ben dit jaar in april begonnen met bloggen, met producten reviewen en wat tags enzo, fotos maken met een cameraatje..
In de loop van het jaar ging ik het wat persoonlijker maken, kocht ik een goede camera en verbeterde de kwaliteit van mijn fotos, en ook mijn artikelen.
Op blog gebied was het een heel leuk jaar. en ik vind het nogsteeds superleuk om te doen dus is het nieuwe jaar ga ik er zeker mee door!

Op persoonlijk gebied was het een erg gemengd jaar met veel leuke en veel minder leuke dingen.
Maarja dat is eigenlijk in alle jaren wel zo.
Al met al ben ik eigenlijk wel blij om 2014 af te sluiten en lekker fris te beginnen, zo voel ik me ook.

Ik wilde jullie dus super erg bedanken voor het lezen en reageren op mijn artikelen en video's , ook de mensen die mij alleen via Youtube volgen super bedankt!

De beste wensen allemaal, gelukkig nieuwjaar en een gezellige avond!!

Liefss
Isa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten