donderdag 1 januari 2015

Goals for 2015 ♡

Het is vandaag 1 Januari, de eerste dag van het nieuwe jaar, En daar horen natuurlijk doelen en goede voornemens bij, en ik weet het 'waarom zou het daar een nieuw jaar voor moeten zijn, dat kan toch altijd?' maar op een of andere manier werkt dat bij mij altijd beter haha, zit tussen mijn oren natuurlijk maarja.
Ik deel ze met jullie, misschien krijg je er inspiratie van.



op blog gebied

Ik wil nogmeer gaan bloggen.
Ik wil bijvoorbeeld gaan kijken naar vaste upload datum voor mijn Youtube kanaal, meer filmpjes dus, en ik wil meer leuke en originele artikels maken.

op lifestyle gebied

Ik heb iets minder dan een jaartje terug 2 ruggenwervels gebroken, daarvoor sportte ik erg veel, nu nog wel, maar niet meer zoveel.
Ik wil dit dus erg graag weer gaan oppakken.
Ook ga ik (net zoals elk jaar in het begin haha) weer meer gezond eten met smoothies enzo.
Dit gaat meestal mis bij mij omdat ik na een maand of 2 geen zin heb om telkens weer de blender schoon te maken na een sapje enzo.. je kent het misschien wel.

Op beauty gebied

ik heb nu nog acrylnagels, maar een van mijn goals is zeker het laten groeien van mijn nagels!
Ik vind dit gewoon verzorgd staan!
Ook wil ik meer geld gaan besteden aan luxere producten, ik bedoel hiermee dat ik voor ( duurdere)
producten die ik graag wil, bijvoorbeeld van Chanel, beter ga sparen, dus echt geld apart leggen, dat vind ik nogal moeilijk ;)

Op school en werk gebied

Op het gebied van school zit ik op het moment nog een beetje in de knoop, heel lastig allemaal,
Ik zit op atheneum, en ik wilde graag na de kerstvakantie naar havo, dit heeft meerdere redenen, waaronder persoonlijke dingen, maar dit is de school niet gelukt op korte termijn,
Ik kan dus niet zeggen 'ik wil naar atheneum/havo 4'
Maar ik zeg wel dat ik graag over wil naar de 4e en dat ik weer fijner in mijn vel zit.
Op werk gebied zit het eigenlijk allemaal wel goed, ik ben in begin november begonnen bij het Kruidvat en ik vind het eigenlijk wel leuk, leuke collega's enzo, dus eigenlijk is mijn doel vooral doorgaan en een goede basis opbouwen op werkgebied!

Op liefde en vriendschap gebied

Ook helemaal goed dit jaar, leuke vriendinnen en een super lieve vriend!
Dus mijn doel op dit gebied is lief zijn voor de mensen van wie ik houd ( overigens ook mijn familie)
en ze alle aandacht geven die ze verdienen!

en mijn laatste doel, is om mezelf wat rust te geven en niet zo druk maken om dingen en niet teveel stressen, want dat doe ik veel te snel!

Dit waren mijn doelen/voornemens

hebben jullie nog doelen?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten