zaterdag 10 januari 2015

Cute oortjes Hema ♡

 

Heei babes,

Ik kocht bij Hema deze cute oortjes.
 
Normaal gebruik ik altijd mijn Apple oortjes, maar ik wilde een paar erbij zodat ik er een thuis heb en een standaard in mijn tas.
Hoe cute?!?!


Deze zijn van Hema, en ze hebben ze ook met vogeltjes, appeltjes, lego steentjes en nog eentje met een bloemetje en een ander figuurtje.

Ze passen in elke mobiel/ipad/laptop waar een standaard gaatje inzit voor oortjes, (3,5mm)
De draad is 1,5 meter lang en er zitten van die siliconen dopjes op, dus niet zoals Apple oortjes.

 
 
 

Die siliconen dopjes zitten er al op, èn je krijgt er nog 2 paar bij, grote en kleine zodat ze bij iedereen passen.

Ik vind ze echt super tof!
Het zijn alleen niet de aller handigste oortjes, door het hartje past het niet helemaal in mijn oor, na even duwen wel, maar dat vind ik dus onhandig. dit zal bij iedereen anders zijn.
Omdat ze zo'n neon kleur hebben hoef je ze nooit te zoeken in je tas.
Het geluid wat eruit komt is ook gewoon goed.

Ze zijn te koop bij Hema voor 4,-


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten