vrijdag 9 januari 2015

Tribal earrings ♡

Hey,

Ik heb deze oorbellen al een tijdje, en ik wist niet wat ik moest doen, ik wilde het wel op mijn blog laten zien, maar een apart artikel.. hmm.. dus besloot ik ze in een outfit post te doen.
Maar ik vind ze zo apart dat ik er toch een apart artikel aan wilde wijden.

Deze tribal earrings zijn een knock-off van die van Dior.


Het is een oorbel waar je 2 bolletje hebt, een kleine en een grote.
De grote is zegmaar het achterknopje en de kleine moet voor.

Je hebt ze in verschillende varianten, gewone parels, grijzige parels, met steentjes, met 2 verschillende kleuren, maar de gewone parels zijn het populairst.
Veel celebrities zijn met de oorbellen  gespot zoals Emma Watson en Rihanna.
Ook een van mijn favoriete bloggers Vera Camilla heeft de echte.
Ze zijn dus zo populair dat veel webshops en winkels ze namaken.

Het verschil is wel echt heel goed te zien!
Maar dat is logisch, die van Dior kosten 280 euro (!!)
En die van mij 9,65 haha.

Ik vind gewoon het principe zo leuk! het ziet er zo apart uit.

wat vinden jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten