dinsdag 6 januari 2015

Garnier micellair reinigingswater ♡

HoiHoii,

Ik hoorde de laatste tijd erg veel over micellair reinigingswater, dat het zo snel en goed zou zijn.
Ook las ik dat die van Garnier te vergelijken was met merken als Bioderma.
Heel toevallig was er 50% korting op Garnier bij onze Da, en ik besloot hem dus een keer te proberen.

 maar, wat is het nou precies? Het zijn reinigende deeltjes die als een soort van een magneet werken en alle vieze deeltjes aantrekken.
door de speciale formule worden dus alle vieze deeltjes verzameld door
deze reiniger en achtergelaten op het wattenschijfje.
( je gebruikt het dus op een wattenschijfje)

 
Micellair reinigingswater haalt heel snel de makeup van je gezicht en laat geen laagje achter.
Hiervoor gebruikte ik een makeup remover olie, en daarna moest ik altijd nog mijn gezicht wassen na het afhalen van mijn makeup, maar dit water is echt gewoon water, het laat niets achter.

Ik ben hier echt heel erg enthousiast over! het is zo snel en makkelijk!
Mijn huid voelt schoon aan en het prikt niet op mijn huid ( daar heb ik bij sommige  makeup remover producten wel eens last van) er zitten ook helemaal geen overbodige ingrediënten
in, het is namelijk ook kleur - en geurloos.
Ik kan dus daarna meteen mijn huid gaan verzorgen!!










Hij is heel betaalbaar, 6,49 voor 400 ml
Het enige is dat ik hem niet handig vind meenemen denk ik.. het is best een grote fles, maar daar zijn genoeg oplossingen voor.

Er is ook net een nieuwe variant uit, met een groene dop, voor een ander huidtype.
Ze zijn gewoon te koop bij elke drogist.


Oke ook ik ben nu helemaal micellair water -fan haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten