maandag 5 januari 2015

Het gewone leventje is weer begonnen

heeihallo,

Vandaag begon het gewone leventje weer, naar school, werken, trainen en alles wat erbij hoort.
Ik wilde jullie gewoon even laten weten dat ik waarschijnlijk een tijdje wat minder op mijn blog te vinden zal zijn.
Dit is heel lastig, want ik zit in een tijd met veel inspiratie haha, ik heb in de vakantie al wat leuke artikels gemaakt, ook omdat ik dit gewoon al zag aankomen het gaat namelijk altijd zo.
Ze werken bij ons op school met 4 periodes, en nu na de vakantie hebben we  nog 3 weken tot de 2e is afgelopen, dus alle leraren denken, '' ooh dan geven wij het proefwerk na de vakantie'' waardoor we nu dus heel veel proefwerken hebben.

Ik ga proberen ieder vrij momentje weer te bloggen omdat ik het namelijk nogsteeds ontzettend leuk vind!!

Liefs,
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten