zaterdag 3 januari 2015

Finger print diy ♡

Heei,

Ik heb echt de simpelste do it yourself ooit, maar het staat echt heel leuk!

 
Het is leuk om met je vriend te doen (dit heb ik gedaan) maar het kan ook met een vriendin, dan kan je even de tekst veranderen.

Wat heb je nodig:

- fotolijstje
- inkt
- stift

Het is de bedoeling dat ieder persoon zijn vinger in de inkt drukt.

Zet eerst zelf een afdruk, en ze er met een kleurtje of mooie letters ''me'' onder.
zet daarna een + en laat de ander zijn vinger afdruk zetten.
Zet er daarna ''you'' onder (je kunt ook de namen eronder zetten maar dat hangt af van de grootte van je fotolijst)

En als je 2 vinger afdrukken schuin tegen elkaar zet vormt dat eenhartje, en daaronder zet je '' = love ''
Dit kan natuurlijk ook met vrienden, maar ik zou er dan voor kiezen om '' = friends'' te gebruiken.

Dit was de diy al! ik heb het lijstje op een butler tray gezet, maar het is supersimpel, dus overal wel leuk!
Er zijn dus heel veel variaties op deze diy.
Tip: geeft dit als kado, persoonlijke kadootjes zijn altijd leuk!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten