vrijdag 23 januari 2015

It's my beautiful skin day' nachtcreme ♡

Halloo,

Dag en nachtcrème, het verschil is alleen iets kleins in de formule, meetsal zit in dagcrème nog spf.
Ik gebruik al tijden een dagcrème van Etos, maar ik had nog geen nachtcrème.



 
Ik zocht een nachtcrème die vocht inbrengend was, en verder maakte het mij niet zoveel uit.
Ik zag bij Hema een dagcrème voor een jonge huid, en ook nog vocht inbrengend.
En ik vond hem er gewoon leuk uitzien door de tekst.
Het is een simpel potje, maar wel een classy uitstraling.

 
De ingrediënten zien er goed uit, hij beloofd hydraterend en voedend te zijn.
Er zit aquaxyl in, en dat heeft een vochtvasthoudend en herstructurerend effect.
Het zorgt ervoor dat je huid zacht en glad word, vitamine A, vitamine E en pantheanol helpen de huid herstellen.
hij is geschikt voor alle huidtypes.
aldus de verpakking.

En nog een pluspunt, ik vind hem heel lekker ruiken en lekker uitsmeren.
Het is dus de bedoeling dat je het 's avonds aanbrengt op een gereinigde huid.

Ik test hem nu al een tijdje en ik weet niet of het toeval is maar ik krijg er volgensmij wat puistjes van, maar eigenlijk alleen op mijn kin, dus dit ga ik nog even verder bekijken.

Ik vind hem tot nu toe echt superfijn!
En hij kost maar 2,95 voor 50ml.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten