dinsdag 27 januari 2015

Knock-off invisibobble ♡

Heeiheei,

De invisibobble is de laatste tijd echt een hype, Ik heb er vaak over gelezen en gehoord en nu wilde ik hem zelf ook wel eens proberen.
 



Het is een spiraalvormige elastiek, van een kunststof achtig materiaal wat ervoor zou zorgen dat je haar niet beschadigd, wat het bijvoorbeeld met een gewone elastiek wel zou doen, en ervoor zorgen dat er geen knik in je haar komt.
Ik wilde hem dus vooral proberen omdat ik dacht dat het dus beter zou zijn voor je haar als je met een staart in slaapt.

Ik had Eigenlijk geen zin om iets op internet te bestellen, en opeens zag ik dat ze het ook gewoon van Zenner hadden.
Deze review is dus van een afgeleide variant van de echte invisibobble, houd daar rekening mee als je de echte wil kopen.
Als deze me bevalt wil ik de 'echte' gaan bestellen.

Let's have a look.




Het lijkt alsof hij niet echt stevig in je haar zit, maar hij blijft echt goed zitten! en dit terwijl ik vandaag mijn haar heb gestijld, en het daardoor erg glad en niet stroef is.
Hij laat geen knik achter, en of mijn haar niet beschadigd kan ik natuurlijk niet meteen zien, maar ik heb er een goed gevoel bij.
Ik vind het ook een mooi effect hebben, Ik heb dun en niet zo veel haar, als ik hem er 2 keer omheen draai geeft het een mooi messy effect, en bij 3 keer een mooie strakke staart.
Je voelt eigenlijk helemaal niet dat er iets in je haar zit, dat is zeker fijn omdat ik hem vooral had gekocht voor het slapen.
Ook heb ik helemaal geen bobbels in mijn haar, daarmee bedoel ik als er een plukje omhoog stat bij een strakke staart.
En ik trek bij het uithalen van deze elastiek geen haren mee, en bij een gewone elastiek meestal wel.

        

Een klein nadeel is dat je hem echt ziet zitten.. zeker bij blond haar.
Ik denk dat als je bruin haar hebt, en je pakt een bruine dat dat minder is.
Maar aangezien het zo hip is zal dit wel niet heel erg zijn.
En nog een klein nadeeltje is dat ik gelezen heb dat hij na een tijdje een beetje uitrekt..
Maarja voor dat geld koop ik tegen die tijd wel een nieuwe.

Ik ben hier echt heel blij mee! Ik vind dit echt een goede oplossing voor heel veel dingen.
Als deze 2 zijn uitgerekt ga ik zeker die van Invisibobble kopen.

Ik heb deze gekocht bij kruidvat, van Zenner
2 voor 2,99





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten