donderdag 29 januari 2015

Perfect red Lip duo ♡

Heei Girls,

Ik heb een supermooie rode lip combi gevonden, en die wilde ik graag met jullie delen.
Het is ook nog eens een budget lip duo, want het is namelijk van Essence.




Ik begin met de basis, ik gebruikte hiervoor een prachtig lippotlood.
Nummer 15: Honey Berry.
Deze kleur is een beetje roze rood, dit zorgt ervoor dat de kleur straks niet zo fel word.
Het is een heel romig potlood, en zorgt voor een mooie basiskleur.
Ik vind dat je hem zelfs apart kan dragen.



Daarna gebruik ik een long lasting lipstick.
Nummer 04: On the catwalk.
Ik vind dit een van de mooiste rode lipstick die ik heb.
Het is een rode lipstick op een naturelle manier, een beetje neigend naar bruin.
Ik durf deze overal naartoe te dragen, zelfs op school heb ik geen opmerking gekregen 'wow wat zijn je lippen heftig'

Samen vind ik deze 2 producten een perfect lip duo!
De kleur is wel opvallend, maar niet te erg, en door het potlood blijft het erg lang zitten.

 

 

 

Dit is het resultaat van dichtbij en veraf.

Ik vertelde al eerder dat deze lipcombi erg budget is, namelijk 0,99 voor het lippotlood en 2,39 voor de lipstick.
Dat is echt supergoedkoop!
En zeker als je ook nog bij he Kruidvat werkt met personeelskorting ;) haha.
kortom: zeer tevreden!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten